ویرگول
ورودثبت نام
Arghavan
Arghavan
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چالش بیو

سلام من درسا هستم . 18 سالمه و عاشق کتاب فیلم و تاترم




  • پررنگ ترین کلمه ایی که تو ذهنمه : تعهد
  • اگر یه رایحه بودم: بوی خاک نم دار
  • اگر یه شی بودم: فنجون و نعلبکی
  • اگر یه رنگ بودم: یاسی
  • اگر یه قدرت ماورایی داشتم: سفر در زمان
  • اگر یه ژانری بودم: زندگینامه ایی
  • اگر یه نوشیدنی بودم: چایی
  • اگر یه حس بودم : معذب بودن
  • اگر یه مکان بودم: گردنه حیران
  • اگر یه چیزی تو طبیعت بودم: ابر
  • از چی متنفرم : استعداد استفاده نشده
  • تو چه کاری استعداد دارم: انجام دادن چند کار همزمان و دیدن کی دراما در یک روز یا نصف روز!
  • چی باعث شد از خودکشی منصرف بشم : غمی که خانواده ام بعدش متحمل میشدن !
  • چیزایی که دوستشون دارم : صدای رعد و برق , سفر , کمپینگ , کوه و جنگل , طلوع آفتاب , دویدن
  • از چی متنفرم : بی تفاوتی !
  • چی منو از دپرس بودن نجات میده : چت کردن !
  • اگر یه چیزو تو جهان بیشتر میکردم: اگاهی افراد
  • طولاتی ترین مدتی که روی اهنگ قفل بودم: یک هفته
  • شخصیت انمیشین مورد علاقم : کلاه دوز
  • از چی میترسم: ترک و فراموش شدن
  • اگر یه خوراکی بودم: یخمک
  • اگر یه هوا بودم: هوای سرد و مه آلود
  • اگر یه گل بودم: اسطوخودوس




چالشچالش بیو
{INFJ}
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید