ویرگول
ورودثبت نام
علی اکبر حسنوند
علی اکبر حسنوند
خواندن ۱ دقیقه·۹ روز پیش

قورمه با قاف و ر درست نمی شود گوشت می خواهد و سیب زمینی . اندرحکایت اصولگرایی

آقا این اصطلاح مرحوم پدرم بود وقتی اسباب امری آماده نبود و ما می خواستیم آن باشد . قورمه با قاف و ر درست نمی شود گوشت و مخلفاتش را می خواهد. بله دوستان اصولگرایی با الف و ص درست نمی شود مشی می خواهد. حالا آقای زاکانی چطور تو روی 80 ملیون ایرانی نگاه می کند وقتی بهش گفتند تا اخر می مانی گفت بله . خدا رحمت کند امام را ساواک بهش گفته بود سیاست یعنی پدرسوخته بازی و امام گفته بود ما در این سیاست نیستیم . بله سالیان سال است یادمان رفته سیاست ما عین دیانت ماست. راستی باقی ادعاهای شما هم اینطوریه ؟ فسادهای مطرح شده؟ من کلی روی یارانه طلای خودم حساب کرده بودم. لطف کنید دم از امام نزنید دم از رزمندگان نزنید. رزمنده صادق است سیاستش عین دیانتش است. از کی تا به حال رزمنده منافق شده حرفش با عملش دوتا می شود. من خودم اوسای توجیه هستم . خط شهید رییسی اینطوری بود؟ حرف با عمل مغایرت داشت؟ مردم عوام در باره ما چه فکر می کنند؟ اگر همه را دروغگو بخوانند حق ندارند! راستی آقای دکتر قاضی زاده هاشمی لباس سیاه عزای رییس جمهور شهید را درآورید ! مردم را سیاه نکنید. دولت خانواده را مانند سفره تکاندید . دیگه برنامه ندارید؟ ببینم بقیه اصول گراها چه کاره هستند؟اثبات شی نفی ماعدا نمی کند. این به این معنا نیست اصلاحاتی ها بی عیب هستند ولی اونها ادعای بسیار بزرگ اصول گرایی ندارد. اصول اسلامی اصول مسلمانی. اصول گرا امام علی (ع) است برای خلافت در شورای شش نفره با اصولش برخورد کرد نه مصلحت . یا علی

رییس جمهورقورمه قاف گوشتاصولگرایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید