ویرگول
ورودثبت نام
دكتر مويدنيا Dr. Moayednia
دكتر مويدنيا Dr. Moayednia
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

? ثبت پيام قدردانى پرمهر شما ?

|كامنت پرمهر شما| .
|كامنت پرمهر شما| .

?و پاسخ من: ??

درود و احترام متقابل ?

و سپاس فراوان از اين بيان قدرداني بسياار دلنشين تون.

و من هم اعتراف ميكنم كه از خوندن اينگونه بازخوردهاي انرژي بخش زيبا، كه نشونه اي از مفيد بودن مطالب ارائه شده ست، بسيار خوشحال ميشم.

پس همينجا مجدا هم از شما و هم از ساير مخاطبين و همكاراني كه چه در قالب كامنت هاي عمومي در اينجا و چه بشكل پيام هاي جداگانه، اين لطف زيبا رو به من و اين كانال علمي دارند صميمانه و متواضعانه سپاسگزاري مي كنم.

بدون شك همراهي افراد علاقمند به موضوعات علمي غذايي بزرگ ترين و باارزش ترين سرمايه اين جمع و اين كانال براي من هست و معناي شيرينِ آموخته ها و دانسته هاي علمي م، كه ميتونه بطور عملي مفيد واقع بشه.

?

لينك كامنت شما

|پاسخ من|
|پاسخ من|


————————-

? و پيامى ديگر ??

|پيام شما |
|پيام شما |


و پاسخ من ??

با سلام به شما خانم دكتر گودرزى محترم،

نگاه قشنگ و البته عميق همكاران فرهيخته اى چون شما، در كنار همراهى ارزشمندتون با مجموعه علمى "پادكست لبنيات و غذا"، واقعا براى من موجب مباهات و افتخار هست.

حقيقتا دريافت پيام پرمهرتون خوشحالم كرد.

و متقابلا، صميمانه براتون بهترين و دلنشين ترين اتفاقات رو آرزو مى كنم

با احترام

مويدنيا

|تصوير پاسخ من|
|تصوير پاسخ من|

———

نسرين مويدنيا - دكتري علوم و صنايع غذايي

Dairypodcast

پادكست لبنيات و غذا

مجله غذاي سالم

———————

? لينك كانال يوتيوب

? پادكچر كست باكس

? صفحه اينستاگرام

▪️با به اشتراك گذاري اين پست در نشر اطلاعات درست سهيم باش?

قدردانىپادكست لبنيات و غذاصنايع غذايى دكتر مويدنياغذاغذاى سالم
نسرين مويدنيا هستم، دكترى علوم و صنايع غذايى و اينجا پاسخ به سوالات غذايى شما رو براى استفاده همگانى منتشر مى كنم. (شناخت مواد غذايى) ◾️ سازنده: پادكست لبنيات و غذا ◾️يوتيوب: دكتر مويدنيا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید