ویرگول
ورودثبت نام
Sina Parse
Sina Parse
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

از شماره مجازی رایگان استفاده نکنید !!!

سلام دوستان

امروز از وبسایت خبری ایلنا خبری در رابطه با شماره مجازی رایگان خوندم که رفتم این موضوع رو بررسی کردم و دیدم که واقعا حقیقت داره و اینکه شمارهارو به صورت رایگان میدن یک سود بسیار هنگفتی براشون داره.

منبع خبر : https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1119891

طبق چیزی که ایلنا توضیح داده ، رفتم شماره مجازی رایگان برای تلگرام از سایت getfreesms تهیه کردم .


شماره را که گرفتم و کد تایید رو داد ، بلافاصله دیدم که شماره + کد تاییدشو توی این سایت نمایش داد و بررسی کردم از لیست مخاطبین توی خود تلگرام ، دیدم که شماره مخاطبین نفر قبلی که از این شماره مجازی استفاده کرده بود هم توی لیست مخاطبینم بود :

عکس از لیست مخاطبین
عکس از لیست مخاطبین


یعنی هم شمارهای مخاطبین قبلی رو ذخیره میکنه و هم شماره مخاطبین منو که البته من با نرم افزار شبیه ساز وارد برنامه شدم و لیست مخاطبینم توی برنامه یدونه بیشتر نبود که همون اومد توی این لیست.

بعد که بررسی کردم ، دیدم که حدود 2000 تا شماره توی مخاطبین بود که یک گروه ساختم و همه 2000 تا مخاطبین رو انتخاب کردم و به گروه اد زدم که حدود 1200 نفرشون اد شدن و بقیشون نمیدونم چرا اظافه نشدن.

بعد قیمتای فروش ممبر گروهو بررسی کردم که بالای 20 هزار تومان برای هرکا میفروختن که این سایتای شماره رایگان از همین طریق میتونن درآمد بالایی کسب کنن ، شماره مجازی ای که مثلا 3000 تومان بیشتر هزینه نداره رو رایگان منتشر میکنن و بعد که مخاطبین همرو جمع کردن ، شروع میکنن با استفاده از مخاطب اظافه کردن به گروها کسب درآمد میکنن.

اینا هم از تلگرام و هم از واتساپ و هم از اینستاگرام و... مخاطبینارو جمع آوری میکنن، از اینستاگرام از بخش دعوت مخاطبین به اینستاگرام یا از بخش دوستان شما در اینستاگرام میتونن لیست شمارها رو ببینن.

برای واتساپ هم که از قسمت مخاطبین یا گروهایی که توشون عضو میشید مخاطبینو در میارن.

برای تلگرامم که مثل عکس بالا از لیست مخاطبین...

اگر مخاطبینتون براتون مهمه از سایتایی مثل نامبرکال یا نامبرمکس و... با کمترین قیمت خرید کنید بهتره تا شماره مجازی های رایگانی که مخاطبینتونو میدزدن .

شماره مجازیشماره مجازی رایگانتلگراماینستاگرامواتساپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید