ویرگول
ورودثبت نام
دکتر الهام اختری متخصص طب سنتی ایرانی
دکتر الهام اختری متخصص طب سنتی ایرانی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ترش کردن در هنگام کاهش وزن

الهام اختری دکتر الهام اختری
الهام اختری دکتر الهام اختری

بسیاری از بیمارانم که در روال کاهش وزن قرار دارند حالا به هر علتی مثل ناباروری، کبد چرب، اختلالات جنسی، فشار خون، تخمدان پلی کیستیک، دردهای مفصلی و البته تمایل به پیشگیری از رخداد همه این موارد.... از ترش کردن شاکی هستند.

و توصیه همیشگی من برای رفع آن، میوه عزیز "به" است!!

طبیعت بخشنده به وقت آفرینش این میوه سراسر بخشندگی بوده و سخاوتی ناب! بسکه این میوه مفید است!

دوستش بدارید و به خانه دعوتش کنید که سراسر خاصیت است!
از بخارپز شده‌اش تا رب و خورش و آبگوشت و ته‌دیگ و تاس کباب!

بسیار عزیز است!

پی‌نوشت:
بیمار عزیزی دارم که گفت من رکورد شما را که ۴۵ کیلو بود شکستم از اون یکی بیمارتان عزیزتر شده‌ام! ۵۰ کیلو کم کرده‌ام!!
به صورت جوان و چشمان بشاش او نگاه کردم دیگر آن آدم ویزیت اول نبود! لذت چشیدن موفقیت جای خود را به لذت خوردن ناآگاهانه داده بود!
در دلم گفتم: لذتی در امتداد سلامتی است این آگاهانه خوردن! گوارای وجودت دوست عزیز!

شما با اراده هستید!؟
شما تجربه‌ای از ترش کردن دارید!؟

الهام اختریترش کردن
دکتر الهام اختری پزشک، هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ، دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران،
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید