ویرگول
ورودثبت نام
drmaryametemadi927
drmaryametemadi927
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

خاطرات عمل بینی یک بیمار در سلامتی بدون مرز

خاطرات عمل بینی یک بیمار : من همیشه برای اینکه بخواهم عمل بینی خود را انجام دهم استرس و ترس زیادی داشتم و از کسانی که عمل بینی انجام میدادند مدام پیگیر می شدم که ایا درد و دوره نقاهت واقعا سخت و طاقت فرساست.

باید اعتراف کنم من مشاوره های جراحی زیبایی زیادی رفتم حتی فیلم های عمل بینی زیادی در خصوص عمل جراحی های زیبایی دیدم. مخصوصا ان صحنه هایی که پزشکان با یک چکش به صورت و بینی بیمار ضربه وارد میکنند و نام این عمل رو جراحی رینوپلاستی گذاشته اند. تنها این مورد نبود که ترس و دلهره به من میداد متاسفانه موضوع دیگری که من را به شدت ترسانده بود دوران نقاهت سخت اکثر بیماران بود.

عمل بینی و خاطرات ان روزها
عمل بینی و خاطرات ان روزها

در واقعیت دوره نقاهت به اون اندازه ای که من تصور می کردم درد نداشت .

درد داره نمی گم نداره اما به اندازه هست که با مسکن خوب می شیم.

دکترهای من درست میگفتند خود عمل رینوپلاستی به هیچ وجه درد نداشت . دردش ایا تا به حال سرما خوردگی ای داشته اید که حس کنید سرتون در حال انفجار است به حالتی که گوش ها و بینی تان  گرفته واصلا توانایی شنیدن و بو کردن را ندارید؟ این حالت رو هزار برابر کنید.

اگر این امکان وجود داشت تا با حفر یه حفره تو سرم به این حالت خاتمه بدم من موافقت می کردم. اما قبل عمل به من گوش زد کرده بودند که پکیجی که داخل بینی قرار داده میشود بدترین قسمت داستان است و بدترین حس را القا می کنند. و راهی برای بازگشت نیست .

جویدن و قورت دادن غذا در حالتی که بینی شما به شدت گرفته باشد بسیار اذیت کننده است و من ترجیح میدادم که دکترم بهم غذاهای ابکی را توصیه میکرد تا از این حالت راحت شوم.

روزهای اول سخت گذشت اما در نهایت من از عمل بینی خود به شدت راضیم و از کارشناسان خوب سلامتی بدون مرز کمال تشکر را دارم به این علت که من وسواس زیادی در انتخاب پزشک داشتم و این عزیزان با صبوری به حرفهای من گوش می دادند.

عمل بینی در مشهدعمل بینی در احمدآباد مشهدجراحی بینی در مشهدجراحی بینی در سلامتی بدون مرز مشهد
من مریم اعتمادی ، دندانپزشک هستم اما به انواع جراحی ها و نتیجه جراحی ها نیز بسیار علاقمندم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید