ویرگول
ورودثبت نام
drmaryametemadi927
drmaryametemadi927
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

عملی زیبایی بینی در این شرایط کرونایی

دوست خوبمون خانم مولایی به نظرم حرفاش جالبه و حال این روزای ماست :

مدت ها گذشت خودمون را حبس کردیم که این شرایط کرونایی تموم شه اما حالا می بینیم که باید با این شرایط کرونایی زندگی کرد .این عمرهای ماست که داره می گذره و تموم میشه ....

من مدتها بود آرایشگاه نرفته بودم لباس نخریده بودم خرید نکرده بودم تا اینکه بلاخره همه ی قانون های الکی که دور خودم چیده بودم شکستم من رعایت می کنم ماسک می زنم دستکش می پوشم ولی میخام زندگی هم بکنم .

جراحی بینی در احمد آباد مشهد در سلامتی بدون مرز
جراحی بینی در احمد آباد مشهد در سلامتی بدون مرز


می خوام زیبا باشم به خودم برسم هر روز که می گذره از عمر من کم میشه در حالی که اونطوری که می خواستم زندگی نکردم .

اول آرایشگاه رفتم و این حس خوب تازگی مقداری بهم برگشت . کمی لباس خریدم و الان تصمیم دارم عمل زیبایی بینی که سالها دنبالش بودم را انجام بدم .

می بینی بعضی وقت ها یه چیزی میره تو مخت اصلا انگار تا اون کار رو نکنی اروم نمی گیری؟؟؟؟؟؟

برای من عمل بینی حکم همچین حالت هایی رو داره کامل روی اعصابمه :(

یکی از دوستام که تازگی بینی اش رو عمل کرده و به شدت تغییر کرده و از عملش راضی بوده بهم گفت برو تو سایت سلامتی بدون مرز اونجا یه عالمه دکتر جراحی زیبایی هست که کامل معرفی شدن و نمونه عمل بینی های زیادی داخل سایت هست واقعیت می گفت من رفتم و راضی بودم .....

خدایی حرفاش خیلی روم سریع تاثیر می زاره اخه خوب یکی از بهترین دوستام هست و با هم خیلی صمیمی هستیم بلاخره یه روز تصمیم گرفتم یه سری به سایت سلامتی بدون مرز بزنم و دکتر خودمو انتخاب کنم.

دوستم پیش دکتر سلیمی عمل کرده و کاملا راضیه حالا منم نمونه کارهاش رو دیدم و خوشم اومد دکتر ایت الله رضایی که خیلی معروف هست هم داخل این سایت بود ولی فکر می کنم یکم گرون باشه .

به نظر خودم ادم یه بار که بیشتر نمی خواد بینی اش رو عمل کنه بهتره یه دکتر خوب پیداکنه البته قیمت مناسب تو این شرایط بد اقتصادی هم اولویت داره .

سوالای زیادی تو ذهنم داشتم باید چی کارهایی قبل از عمل بینی انجام بدم ؟ چه ازمایش هایی ازم میگیرن؟ چقدر طول میکشه ؟ مراقبت های قبل و بعد عمل بینی چطوریه؟

خلاصه دکتر م رو انتخاب کردم و رفتم برای عمل ....

از اون روز یه ماه میگذره و من از کاری که مدتها بود می خواستم انجام بدم و دل دل می کردم و بلاخره انجام دادم واقعا راضیم.

پیشنهادم به شمام اینه که خیلی مواظب سلامتی تون باشید اما زندگی هم جریان داره و باید خوب زندگی کنید عمرتون داره میره و منظر این ویروس لعنتی نمونه که بارو بندیلش را ببنده از ما گفتن بود...

ایام بکام

جراحی بینی در مشهدجراحی بینی در ایام کرونایی در مشهدجراحی بینی در احمد اباد مشهدجراحی بینی در سلامتی بدون مرز
من مریم اعتمادی ، دندانپزشک هستم اما به انواع جراحی ها و نتیجه جراحی ها نیز بسیار علاقمندم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید