ویرگول
ورودثبت نام
Dr. Mohanna
Dr. Mohanna
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

ضرب المثل های فارسی به انگلیسی چی میشه؟

سلام سلام?‍♀️? خوب باشید الهی?? امشب میخوام ۵ تا ضرب المثل فارسی رو به انگلیسی براتون بگم که انقدر آسونه، براحتی میشه بخاطر سپردشون??

✅Proverbs

1️⃣ No Pain, No Gain➡️

نابرده رنج گنج میسر نمیشود

2️⃣ Easy Come, Easy Go➡️

باد آورده رو باد میبره

3️⃣ The Grass Is Greener On The Other Side➡️

مرغ همسایه غازه

4️⃣ All Is Well That Ends Well➡️

شاهنامه آخرش خوشه

5️⃣ April And May Are The Keys Of The Year➡️

سالی که نکوست از بهارش پیداست

من خودم که عاشق اینم که هی سرچ کنم ببینم ضرب المثل های فارسی معادل انگلیسی دارن؟ اگه دارن چی میشه اصلا! ?

با من بمونید که حالا حالاها کلی برنامه دارم برای آموزش زبان!

اگه پیج اینستاگرام و یوتیوب دارید، به پیج اینستاگرام Dr.mohanna و یوتیوب Dr.mohanna منم سر بزنید ??

ضرب المثل انگلیسیآموزش انگلیسیاصطلاحات پرکاربرد انگلیسیانگلیسی آسان
در این پیج در مورد زبان انگلیسی و نحوه یادگیری روان آن و همچنین اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی مطلب مینویسم??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید