ویرگول
ورودثبت نام
Dr. Mohanna
Dr. Mohanna
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چطوری زبان انگلیسی شد جز جدایی ناپذیر زندگیم


سلام? امیدوارم تو این روزهای سخت، عالی باشین و عالی بمونین?? من مهنا هستم و تصمیم دارم در اینجا براتون در مورد زبان انگلیسی بنویسم ، از ضرب المثل ها، اصطلاحات پر کاربرد تا حتی تفاوت های ریز گرامری که شاید خیلی ها براشون سوال باشه? من دامپزشکم!که هم عاشق حیوانات هستم و هم عاشق زبان شیرین انگلیسی? از وقتی کلاس اول بودم به کلاس زبان رفتم تا سال اول دبیرستانم. و بعدش تا سال کنکور و همینطور ۶ سال دانشگاه رو، اکثر روزهاش رو، زبان میخوندم. بعد از فارغ التحصیلی از رشته دامپزشکی، هم به کار دامپزشکی مشغول بودم و هم تدریس زبان انگلیسی بصورت پاره وقت. حالا تو این سالها خیلیا رو دیدم که از زبان انگلیسی بدشون میاد و یا اصلا میترسن از اینکه شروعش کنن! میدونید چرا؟! چون خیلیا رو دیدن که سالها تلاش کردن برای یادگیری زبان انگلیسی،ولی هیچ نتیجه ای ندین! حالا من میخوام اینجا براتون راه های صحیح یادگیری زبان انگلیسی رو در کنار تمام مطالب خوب و مفید دیگه ای که تو برنامه ام هست که براتون بگم، بنویسم. پس لطفا با من بمونید و همراه بشید??

دوستان عزیزم،علاوه بر اینجا، میتونید ویدیو های آموزشی من رو در یوتیوب و اینستاگرام هم دنبال کنید?

آموزش زبانزبان انگلیسیدامپزشکیبیوگرافیزندگی من
در این پیج در مورد زبان انگلیسی و نحوه یادگیری روان آن و همچنین اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی مطلب مینویسم??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید