ویرگول
ورودثبت نام
DrRaftari
DrRaftari
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

برندشخصی لوریس چکناواریان

?

حدود سه سال پیش در مورد برند شخصی می‌خواستم پژوهشی را آغاز کنم و در این مورد با افرادی که به نظرم برند شخصی هستند مصاحبه کنم. یکی از این افراد که برایم روش و منش ایشان جلب توجه می‌کرد استاد «لوریس چکنواریان» بودند.


با واسطه یکی از دوستان هماهنگ شد تماسی داشته باشم. آن موقع مصاحبه‌ها را رکورد نمی‌کردم و یادداشت بر‌میداشتم. چند یادداشت از آن گفت و شنود را نگه داشته‌ام که در امتداد برنامه‌ای که برای گفت و شنود با برندهای شخصی و پژوهشگران برند شخصی دارم حیفم آمد با شما به اشتراک نگذارم.

؛

? یک فرد را باید از روی آثارش بشناسید.

? اظهار نظرهای هر فرد در مورد خودش "حرف" است.

? برای شناخت افراد، باید نظر دیگران در مورد فرد را دانست.

? رهبر ارکستر نمی تواند در مورد سبک رهبری خود توضیح دهد زیرا این توانایی بر مبنای یک منبع الهی دارد و بر مبنای تجریه جندین ساله اش شکل می گیرد.

? آدم ها آنقدر که جدی گرفته می شوند جدی نیستند.

? من اگر ادعا کنم آثار بهتری دارم از بتهوون، مصاحبه‌کننده باید آثار من و بتهون را بشناسد و در مقابل این حرف من لبخند بزند.

? مصاحبه کننده باید مثل یک رهبر ارکستر یک پرده جلوتر باشد و در مورد مصاحبه شونده زیاد بداند و از لابه لای جرفهایش بتواند به دنبال مطلب خود باشد و بحث را هدایت کند.

این دو جمله آخر آنقدر برایم الهام‌بخش بود که پروژه مصاحبه با برندهای شخصی را بستم. اما در ادامه تصمیم گرفتم در حوزه‌هایی وارد این موضوع بشوم که یک پرده از مصاحبه‌شونده اگر جلو نباشم لااقل با فضای شایستگی‌ها و حرفه و زندگی کاری و شخصی او تا حدودی آشنا شده باشم.

با همین رویکرد پروژه «برند شخصی مدرسان مدیریت» را به طور خاص و مدرسان و مربیان و تولیدکنندگان محتوا به طور عام را آعاز کرده‌ام و در حال انجام است.

پ ن: ایشان در عین رک بودن بسیار مودب هستند. مهارت نه گفتن بسیار خوبی دارند. شوخ طبع هستند و برخورد بسیار صمیمانه‌ای دارند.

#برند_شخصی_لوریس_چکناواریان #برند_شخصی #برندینگ #برندسازی_شخصی #راهبری_برند_شخصی #منش #بودش #مهارت_نرم #اصالت #هویت #موسیقی #ارکستر #چکناواریان #رفتار #رفتاری #فرهنگ #چهره_ها

✍️ دکتر رفتاری

www.arshanik..com

?باشگاه منش با بودش @drraftari

برند شخصیلوییس جکناواریانبرنددکتررفتاریبودش
سلام، رفتاری هستم،‌ پژوهشگر علوم رفتاری،‌ مدرس مهارت‌های رفتاری،‌ دکترای مدیریت رفتار،‌ مهندس صنایع، مدیرعامل آرشانیک، مشاور مدیریت، مربی توسعه و تحول شخصی، مدرس مهارت های نرم شخصی (منش) و تسهیگر بودش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید