ویرگول
ورودثبت نام
ساراناز مقیمی
ساراناز مقیمی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ساراناز مقیمی؛ روانشناس کاربردی و مشاور رشد و توسعه فردی

ساراناز مقیمی - روانشناس و مشاور رشد و توسعه فردی
ساراناز مقیمی - روانشناس و مشاور رشد و توسعه فردی

زندگی رو دوست دارم با اینکه میدونم ذات طبیعت گاهی خیلی بیرحمه...

زندگی رو دوست دارم نه بخاطر قشنگی غروب خورشید و آبی آسمون... ⁣

زندگی برای من دوست داشتنیه بخاطر ضربان قلب بعضی از آدمهاش، آهنگ نفسشون، اونجایی که چشمم توی چشمشون خیره میشه زندگی رو بیشتر دوست دارم ...⁣

صدای گرمی ک با لرزش میگه مواظب خودت باش..⁣.

نگاهی ک با عشق دنبالم میکنه همیشه...⁣

جراتی که تکیه گاهم میشه... ⁣

زندگی رو دوست دارم برای یه دنیا خاطره های مهربون و قشنگی که بعضی آدمهاش با احساساتی به رنگ خدا برام میسازن... ⁣

اینستاگرام دکتر ساراناز مقیمی



دکتر ساراناز مقیمیساراناز مقیمیساراناز مقیمی روانشناسساراناز مقیمی مشاورهساراناز مقیمی مشاور
روانشناس و مشاور رشد و توسعه فردی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید