ویرگول
ورودثبت نام
سیدحامدموسوی
سیدحامدموسوی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سید حامد موسوی طراح سایت و متخصص سئو در شیراز


متخصص سئو در شیراز
متخصص سئو در شیراز


سید حامد موسوی هستم، علاقه مند به دنیای دیجیتال مارکتینگ بخصوص SEO - تجربه طراحی سایت برای چندین مجموعه را دارم . بنده از سال 99 شروع به یادگیری سئو کردم که تا به امروز توانستم به لطف خدا چندین سایت فروشگاهی داخلی و خارجی را به درآمد برسانم .

با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی و افزایش رقابت در حوزه های مختلف، هر صاحب کسب و کار نیازمند یک متخصص سئو هست که با تکیه بر تخصص و تجربه خود و همچنین شناختی که از الگوریتم های گوگل دارد به بهترین شکل ممکن آن کسب و کار را به مردم معرفی کند.


سئومتخصص سئو در شیراز
سید حامد موسوی هستم، علاقه مند به دنیای دیجیتال مارکتینگ بخصوص SEO - تجربه طراحی سایت برای چندین مجموعه را دارم . بنده از سال 99 شروع به یادگیری سئو کردم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید