ویرگول
ورودثبت نام
Elnaz Barati
Elnaz Barati
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی

بهترین سال های زندگی هر کس دوران دبیرستان و راهنمایی هستش من تو اون دوران تاریک سال های خوبی نداشتم همه روزهای زندگیم به تمسخر می گذشت. هر روز یه نفر جدید منو مسخره می کرد تعداد نفراتی که منو به خاطر فرم بینی م مسخره می کردن انقد زیاد بودن که حتی یادم نیست کیا بودن و چیا می گفتن. درسم خیلی خوب بود همیشه اسمم روی برد نفرات اول تا سوم کلاس بود. جوش های بلوغ و ناشی از سندروم تخمدان پلی کیستیک اوضاع رو خیلی بدتر کرده بود. بعضی از این جوش ها انقد گنده بودن و روی بینی م انقد جوش میزد که دماغ بزرگم رو چند برابر بزرگتر نشون میداد. همیشه آرزو داشتم حالم خوب باشه آرزو داشتم بقیه بگن فلانی هم قشنگه ولی هیچ کس هیچ تعریفی ازم نمی کرد.اوضاع خوب نبود اوضاع خیلی بد بود هر روز ناراحت بودم غصه می خوردم و استرس داشتم که کسی چهره م رو دوباره مسخره نکنه. 18 سالم بود که توی اینترنت دنبال بینی های عملی بودم هیچی پول نداشتم ولی به شدت می خواستم که این عمل رو انجام بدم. زندگی برام سیاه و سفید بود گفتم اگه زیر عمل بمیرم هم باید این عمل را انجام بدم گفتم چه باشم چه نباشم دیگه برام ارزشی نداره که زندگی رو بخوام هر روز با مسخره های بقیه تحمل کنم. توی نت به نظرم بینی نیمه فانتزی خیلی خوشگل اومد دیدم آدمایی که جراحی بینی نیمه فانتزی کردن خیلی شیک و باکلاس شدن. تو دلم افتاد این شکلی بشم اون شکلی بشم اینطوری بشم اونطوری بشم. توی نت دنبال بهترین جراح بینی نیمه فانتزی گشتم. دو سه تا لینک اول یسری مطلب بود وارد یه لینکی شدم که انگار یه دختره بود عین من دقیقا عین من. دکترش دکتر علی طاهری نیا

فیلم عملش رو دیدم و دیدم بعد از عمل خیلی قشنگ شده بود خیلی دلم خواست . تنها چیزی که دلم می خواست این بود که برم پیش این دکتر و دماغم رو عمل کنم

">

بالاخره بعد از 2 سال تونستم مامان و بابا رو راضی کنم که برم عمل کنم دماغم رو

دکتر علی طاهری نیا - بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران هست

بینی نیمه فانتزیجراح بینی نیمه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید