ویرگول
ورودثبت نام
Elnaz Barati
Elnaz Barati
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دکتر غزاله موسوی زاده

خیلی وقت بودم دنبال یه دکتر زنان خوب بودم نه ازون دکتر زنانهای همیشگی ها

دلم یه دکتر زنان می خواست با ادب و خوشتیپ باشه

براش بشینم حرف بزنم و گوش بده

نه ازون دکتر زنانا که تا وارد میشی یه مشما دوفاستون متفورمین و... برات می نویسن

یه دکتر زنانی که بتونه از ریشه حالمو خوب کنه

سه شنبه بود یکی از دوستام زنگ زد و گفت حورا یه دکتر خوب میشناسم سمت شهران

میگن خیلی کار درسته

منم گفتم خب از جنت آباد تا شهران که راهی نیست خوبه میرم ببینم چیه

خیلی وقت بود دنبال دکتر زنان خوب تو غرب تهران بودم

برای نوبت دهی اینجا کلیک کنید.
برای نوبت دهی اینجا کلیک کنید.

سریع شمارشو پیدا کردم و زنگ زدم نوبت گرفتم

به نظرم ارزشش رو داشت

رفتم نشستم گفتم حالم خوب نیست ریزش مو دارم پریودام نامنظم شده اوضام خرابه

کلی باهام صحبت کرد و گفت که منشا اون می تونه استرس باشه چون آزمایشاتت نشون نمیده مشکلی داشته باشی

این جمله این جمله بالا باورنکردنی ترین لحظه تاریخ بود

باورم نمی شد

هیچ دکتری تا حالا اینو بهم نگفته بود

دکتردکتر زنان خوب در غرب تهران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید