ویرگول
ورودثبت نام
ECR team
ECR team
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

متن استندآپ کمدی با موضوع شانس

اگر برای اجرا در مراسمات و موقعیت های مختلف به یک متن طنز نیاز دارید پس در ادامه مطلب با تیم ای سی آر همراه باشید!

من کلا آدم بدشانسی هستم
خوب شاید شما فکر کنید که منظور من اینه که من به هر دری که میزنم بسته است نه بابا خوش به حال اونایی که به هر دری میزنن بسته است!?
من به هر دری که میزنم بازه یه دو تا مشکل جدید‌م از توش میاد بیرون?
اما یه بار جزو یک هزارم درصدیا بودم?
نمیدونم شنیدید یا نه ولی میگن که احتمال عوض شدن بچه ها توی بیمارستان یک هزارم درصده
و من جز اون یک هزارم درصد بودم من و تو بیمارستان جابجا کردن وگرنه من سلناگومز بودم ?
اما از حق نگذریم کمی بعد از این بدشانسی شانس به من رو کرد و من در یک خانواده مذهبی پراید دار چشم به جهان گشودم !
البته یه خط کوچولو بالای گلگیر سمت راستش هست اما انقدر بزرگ نیست که در آینده روشن ما خدشه ای ایجاد کنه!?
خلاصه اوج بدبختی ما از اونجایی شروع شد که منو ۳ بار مینداختن بالا دوبار میگرفتن??
یکم بزرگ شدیم و عقلمون رسید بعد یه دونه یه ستاره تو آسمون بود و همه آرزوها را به اون می کردم همیشه باهاش درد دل میکردم حرفامو بهش میزدم ازش درخواست میکردم بهم کمک کنه?
اما بعد ها فهمیدم که اون اصلا ستاره نبود! دکل مخابرات بود!?
قشنگ کمرم خورد شد!?
من از رفیق هم شانس نیاوردم یادمه یه بار تو مدرسه دعوام شد بعد رفیقم بهم گفت تو برو من مثل کوه پشتتم?
رفتم و مثل چی کتک خوردم بعد برگشتم و گفتم که مگه نگفتی مثل کوه پشتمی؟?
گفت اولا که کوه اصلا نمیتونه حرکت کنه
دوما هیچ وقت دوستت پشت نکنی?
حال تمام اینارم بیخیال بشیم
من از قیافم شانس نیاوردم!
یعنی من هر وقت با موبایل عکس می گرفتم فکر میکردم خیلی زشتم ?اما یه بار با این دوربین با کیفیتا عکس گرفتم و فهمیدم که با کیفیت خیلی بالایی زشتم??
مدرسه می رفتم تست سرود می‌گرفتند همون روز سرما خورده بودم??
با هزار بدبختی کفش هامو تمیز میکردم واکسم میزدم میرفتم بیرون همون موقع بارون میگرفت کفشام گلی میشد!???
تو کل عمرم یک بار می خواستم با دوستام برم بیرون همون روز یعنی دقیقا همون روز گفتن شهاب سنگ داره میاد !??
تمام اینها رو هم که بیخیال شیم من یکبار یک ماجرای برام پیش اومد که دقیقا سر همون بهم ثابت شد که من چقدر خوش شانس هستم!
اومدن به من گفتن که شما جز خوش شانس ترین افراد کره زمین هستی و قرار برای دیدن المپیک با ما به سفر رایگان بیاید!
قشنگ وقتی اینو شنیدم برگای منو خانوادمو درختای محله مونو شهرمون ریخت!?
دیگه قبول کردم رفتم فرم پر کردم بعد زنگ زدن گفتن: ببخشید هواپیما نیست مجبوریم با اتوبوس بریم مشکلی ندارید؟
گفتم نه بابا همین از سرم خیلی زیاده!
اما ای کاش اتوبوسش اوتوبوس بود!
صندلی هاش یکی در میون دراومده بود وقتی حرکت میکرد صدای گاو مانندی ازش در میومد بعد خیلی خیلی هم گرم بود!?
خلاصه بالاخره یه چند نفر گفتن که آقا کولر رو روشن کن و اینا و بعدش که کولر رو روشن کرد بغل دستیم یهو از خواب پرید و گفت خاموشش کن آقا! پنگوئن که بار نمیزنی?
و این طوری شد که من در طول مسیر سه یا چهار بار سینه پهلو کردم?
با تمام این ها بالاخره رسیدیم به مرز و دیدیم که ای دل غافل مرزو بستن!??
گفتن که حالا اشکال نداره به جاش براتون یه هتل میگیریم یکم بهتون خوش بگذره ?
از این هتل به اون هتل از این مهمانسرا به اون مهمانسرا نبود که نبود!
بالاخره یه جایی پیدا کردیم اونم چه جایی...
یه جای تاریک وسط قبرستون...صدای دایناسور میومد اونجا!?
یعنی من هر قدمی که بر می داشتم روح یه امواتی برای شادی زندگیم صلوات میفرستاد?
بعد یه تلویزیون سیاه سفید نیم سوخته ای هم اونجا بود که هر لحظه میپرید یه کانال دیگه و برفک نشون میداد مثلا داشتیم فوتبال میدیم بعد گفتش که رونالدو پاس میده به مسی و ظروف نقره ای در این شهر رواج زیادی دارند و در اینجا میبینیم که فرزندان کفتار ها پدران خود را میخورند پس نتیجه میگیریم که به پدر و مادر خود احترام بگزاریم!?
ولی خب بالاخره شب رو خوابیدیم و من خودم به تنهایی دیدم که سه نفر اومدن به خوابم و وصیت کردن..یکیشون زبونش اسپانیولی بود گفتم که ببخشید خب شما برید اموراتتون رو به هم وطنان خودتون برسونید!?
گفتش که نه... اینجا ارزون تره!
گفتم : چرا دقیقا؟
گفت :آخه از جهنم به جهنم داخلی محسوب میشه!?
..... من قشنگ یادمه اونجا شب بیست و یک نفر خوابیدیم و صبح ده نفر بیدار شدیم!?
قرار بود امسال جایگزین پارسال ببرنمون که کرونا اومد و همه چی از هم پاشید....?
هعی... ولی واقعا به نظرم شانس مهم نیست!?
پول مهمه و برای داشتن پول به شانس زیادی نیازه?

________________

متوجه هستیم که متن از انسجام کافی برخوردار نبود!

در صورت حمایت شما عزیزان برای فراهم آوردن متن هایی با کیفیت بالاتر تلاش خواهیم کرد?

_______________

سوژه ها ،نظرات و داستان های خود را برای ما به آدرس ایمیل: officialecrteam@gmail.com ارسال کنید!

طنزکمدیمتن طنزمتن استندآپاستندآپ کمدی
ای سی آر یک مجله مردمی با موضوع سرگرمی و اخبار است که فعالیت آن معمولا در حوزه نوجوانان و جوانان می‌باشد! شما میتوانید گزارشات و ایده هایتان را به ایمیل officialecrteam@gmail.com ارسال کنید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید