ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه شفیعی خورشیدی
فاطمه شفیعی خورشیدی
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

تکنکیک ای اف تی و تنبلی

تکنکیک ای اف تی و تنبلی

همه ما دوست داریم که طعم موفقیت و رسیدن به هدف هامون رو بچشیم اما تعداد کمی از ما موفق میشیم که در مسیر موفقیت قدم برداریم.

تا حالا چند بار براتون پیش اومده که بگید از شنبه شروع میکنم، ی وقت دیگه انجام میدم. تا حالا چند بار به خاطر این طرز فکر کردن شکست خوردید؟ تحقیر شدید؟ مورد سرزنش قرار گرفتید؟ حسرت خوردید؟ علت تمام این حال بدی ها و احساسات بدی که تجربه کردید چیزی نیست جز تنبلی.

یکی از مهمترین موانع  رسیدن به موفقیت تنبلی و ما تو این مقاله میخوایم کمکتون کنیم تا بتونید به این مهم ترین و بزرگترین مانع موفقیت غلبه کنید.

اول میخوایم بدونیم تنبلی چی هست ؟

تنبلی چیزی نیست جز عدم تمایل و اشتیاق برای انجام کارها و این عدم تمایل بیشتر برای کارهای اتفاق می افته که فکر میکنیم انجام دادنش سخته یا انرژی زیادی میخواد. برای درمان تنبلی در ابتدا باید علت تنبلی و بی انگیزگی که تو وجودتون هست رو پیدا کنید و دلایل بسیار زیادی برای تنبلی عنوان شده اما اصلی ترین عامل تنبلی در ذهن هر فرده و برای درمان تنبلی باید ذهن فرد درمان بشه و از اونجایی که علت تنبلی در هر فردی متفاوت از بقیه است بهترین تکنیک برای درمان تنبلی استفاده از تکنیک قدرتمند ای اف تی .

تکنیک ای اف تی یا رهایی ذهن

که از ترکیب علوم روانکاوی و طب سوزنی به وجود امده و با انجام ضربات ملایم بر روی نقاط خاصی از بدن که از روی کانال های انرژی رد شدند موجبات خنثی کردن احساسات منفی گیر افتاده در کانال های انرژی و حل مسیله و مشکل در دنیای واقعی رو فراهم میکنه.

شاید براتون کمی عجیب باشه که چطوری با انجام ضربات بر روی بدنمون میتونیم مسیله و مشکل پیش اومده رو حل کنیم؟ اما این مسئله کاملا صحت داره و کاملا جنبه علمی داره و برای اطلاعات بیشتر میتونید به پیج ما در اینستاگرام به ادرس khorshidi.eft مراجعه و یا از دوره رایگان میانبری به بهشت رویاها در کانال تلگرام به ادرس eft.amoozeshi استفاده کنید.

در هنگام اجرای تکنیک ای اف تی همزمان بر روی نقاط ضربه می زنید و مسیله و مشکلتون رو با خودتون تکرار می کنید و در طول انجام ضربات باید حواستون به گفتگوهای ذهنی و خاطرات و احساسات منفی که خاطرتون میاد یادداشت و بر روی تک تک انها ضربه بزنید.

بریم که با همدیگه روی مسئله تنبلی ای اف تی کنیم، روی نقطه کاراته ضربه می زنیم:

  • با وجود اینکه اکثر اوقات تنبلی به من غلبه میکنه و نمیتونم کارهام رو به موقع انجام بدم اما خودم رو دست دارم و می پذیرم
  • با وجود اینکه این تنبلی شده بلای جونم و خیلی ار چیزهایی که تو زندگی میخواستم رو به واسطه همین تنبلی از دست دادم اما خودم رو دوست دارم و میپذیرم
  • با وجود اینکه نه میتونم از تنبلی دست بکشم و نه میتونم خودم رو قانع کنم که دست از تنبلی بردارم اما خودم رو دوست دارم و میپذیرم

فرق سر: من ادم تنبلی هستم

ابتدای ابرو: من خیلی تنبلم

انتهای ابرو: نمیتونم به تنبلی ام غلبه کنم

زیر چشم: بیشتر وقت ها حال ندارم کاری انجام بدم

زیر بینی: بیشتر وقت هام رو بیهوده از دست میدم

زیر لب: این تنبلی داره کار میده دستم

ترقوه: از دست خودم خیلی عصبانی ام

زیر بغل: خیلی خودمو سرزنش میکنم

فرق سر: از دست خودم ناراحتم

ابتدای ابرو: نمیتونم دست از تنبلی بردارم

انتهای ابرو: هر کاری میکنم نمیشه

زیر چشم: بارها تصمیم گرفتم و نشد

زیر بینی: بارها خواستم و نتونستم

زیر لب: از نگاه های بقیه هم خسته شدم

ترقوه: کسی خیلی روی من حساب نمیکنه

زیر بغل: کسی به من مسئولیتی نمیده

فرق سر: این حس ناتوانی

ابتدای ابرو: این حس ضعف

انتهای ابرو: ایا واقعا من تنبلم ؟

زیر چشم: ایا تو همه چی تنبلم؟

زیر بینی: یعنی نشده تا حالا تنبلی نکنم ؟

زیر لب: این تنبلی از کجا شروع شده

ترقوه: چار انقدر به خودم برچسب تنبلی میزنم؟

زیر بغل: چرا کارهای خودم رو نمی بینم

فرق سر: خودمو دوست دارم

ابتدای ابرو: خودمو می پذیرم

انتهای ابرو: من دوست داشتنی ام

زیر چشم: من خواستنی ام

زیر بینی: من ارزشمندم

زیر لب: من کارهام رو عالی انجام میدم

ترقوه: من از پس هر مسئولیتی بر میام

زیر بغل: خدایا شکرت دوست دارم

در ادامه باید  روی خاطراه ها ، احساسات و گفتگوهای ذهنی منفی انقدر ضربه بزنید تا ریشه مسیله و مشکل رو پیدا و حل کنید و برای آموزش های بیشتر در خصوص تکنیک ای اف تی به شماره 09360615176 در واتساپ ارتباط برقرار کنید.

ای اف تیتنبلیرهای از تنبلی
اینجا بهتون کمک میکنم مشکلاتتون رو حل کنبد و به هدف هاتون برسید کسانی که میشناسن منو بهم میگن استاد ریشه ? دوره اموزشی، کوچینگ، مشاوره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید