ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه شفیعی خورشیدی
فاطمه شفیعی خورشیدی
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

تکنیک ای اف تی و جذب هدف

تکنیک ای اف تی و جذب هدف

ما ادم ها همیشه برای شروع کردن، برای تمام کردن، دنبال فرصت و بهانه هستیم و چه بهانه و فرصتی بهتر از شروع سال جدید و یکی از مهمترین تب و تاب هایی سال جدید انتخاب هدفه و خیلی پیش اومده که ابتدای سال برای خودمون هدف انتخاب کردیم اما سال های زیادی رفتند و اومدند ولی ما نتونستیم به اهدافمون دست پیدا کنیم.

اگه دوست دارید امسالتون با سال های قبل فرق داشته باشه پیشنهاد میکنم تکنیک بی نظیر و فوق العاده ای اف تی رو یاد بگیرید و بهتون قول میدم که دستیابی به اهداف به کمک این تکنیک خارق العاده امری حتمی و قطعی خواهد بود.

از جمله سوالاتی که خیلی زیاد پرسیده میشه اینه که ایا به کمک تکنیک ای اف تی میتونیم اهدافمون رو جذب کنیم؟

آیا ای اف تی میتونه راه رسیدن به اهداف رو نشونمون بده؟ پاسخ بله است،

تکنیک ای اف تی کاربرد های بسیار متنوعی داره و طیف وسیعی از مشکلات جسمی و روحی، روانی به کمک این تکنیک فوق العاده برای افراد مختلف حل شده و قطعا شما هم میتونید به کمک این تکنیک به نتایج بی نظیری دست پیدا کنید، تنها کاری که باید انجام بدید اینه که این تکنیک رو به صورت اصولی و کاربردی یاد بگیرید.

تو این مقاله میخوایم در مورد نحوه استفاده از تکنیک ای اف تی برای رسیدن به اهداف با همدیگه صحبت کنیم، این تکنیک کمک میکنه  تا خیلی راحت موانع رسیدن به اهدافتون رو شناسایی و حل و فصل کنید.

مراحل استفاده از تکنیک ای اف تی برای جذب هدف :

مرحله اول: هدفتون رو مشخص کنید، اگه هدف خاصی مدنطرتون نیست میتونید با پاسخ دادن به سوالاتی که در ادامه ازتون پرسیده میشه به هدفتون اگاه بشید.

  • دوست دارید چه مسیئله و مشکلی تو زندگیتون حل بشه؟
  • اگه چه چیزی داشته باشید دیگه دغدغه و نگرانی هاتون نخواهید داشت ؟

مرحله دوم :

به هدفتون فکر کنید و احساساتی که موقع فکر کردن به هدف دارید رو یادداشت کنید. تجربه ثابت کرده بیشتر مواقعی که به هدفمون فکر میکنیم مجموعه ای از احساسات خوب و بد رو با همدیگه تجربه میکنیم.

احساسات خوب که خیلی عالی هستن و در موردش حرفی نمیمونه و بهش کاری نداریم اما اگه میخواید به هدفتون برسید باید به احساسات بدی که موقع فکر کردن به هدفتون تجربه میکنید اگاه باشید.

چون اعمال به احساسات و احساسات به افکار ما بستگی داره و برای رسیدن به اهداف باید افکارمون رو تغییر بدیم و تغییر افکار به تغییر احساسات و تغییر احساسات به تغییر رفتار و اعمال ما منجر میشه.

از مهمترین افکاری که موقع فکر کردن به هدف باعث ایجاد احساسات منفی تو وجود ما میشه تنبلی، بی انگیزه گی، ترس از شکست، کمبود وقت، نداشتن پول و ...  است که باید به کمک تکنیک ای اف تی خنثی کنید.

نکته قابل توجه در استفاده از تکنیک ای اف تی اینه که نه تنها میتونیم موانع رو شناسایی کنیم بلکه میتونیم موانع رو رفع کنیم.

مرحله سوم : به کمک دستورالعمل ای اف تی روی احساسات منفی و موانعی که در مرحله قبل شناسایی کردیم تپینگ انجام میدیم. تپینگ ها کمک میکنن تا به افکار و باورهایی که در پس این احساسات منفی وجود دارن اگاه بشیم و بار احساسی منفی که نسبت به اهدافمون داریم خنثی کنیم.

روی نقطه کاراته ضربه می زنیم :

  • با وجود اینکه فکر میکنم نمیتونم به هدفم برسم اما خودم رو دوست دارم.
  • با  اینکه فکر میکنم ما از این شانس ها نداریم که بتونیم به هدف هامون برسیم اما خودم رو می پذریم.
  • باور دارم رسیدن به هدف برای از ما بهترونه اما خودم رو دوست دارم و می پذیرم.

فرق سر: نمیتونم به هدفم برسم

ابتدای ابرو: امکان نداره

انتهای ابرو: بعید میدونم

زیر چشم: ما از این شانس ها نداریم

زیر بینی: چطوری میخوام به هدفم برسم

زیر لب: تا حالا هر چی هدف گذاشتم بهش نرسیدم

ترقوه: به اونهایی هم که رسیده رسیدم

زیر بغل: اصلا برام مهم نبوده

فرق سر: این حس ناتوانی

ابتدای ابرو: این حس ضعف

انتهای ابرو: این باور که رسیدن به هدف

زیر چشم: برای از ما بهترونه

زیر بینی: اینکه فکر میکنم امکاناتی میخواد که من ندارم

زیر لب: سرمایه میخواد که من ندارم

ترقوه: پشتوانه میخواد که من ندارم

زیر بغل: اصلا چی دارم من

فرق سر:  اونوقت انتظار دارن که من به هدف هام برسم

ابتدای ابرو: اخه چطوری

انتهای ابرو:مگه میشه

زیر چشم: امکان نداره

زیر بینی: باورم نمیشه

زیر لب: با این شرایط باید چیکار کنم

ترقوه: چطوری میتونم حلش کنم

زیر بغل: چطوری میتونم از پسش بر بیام

در ادامه هر چیزی که یادتون میاد رو تو دفتر پاکسازیتون یادداشت کنید و به کمک ضربات خنثی کنید این کار رو باید تا رسیدن به هدف و روی باورهای مختلفی که مانع شما محسوب میشه انجام بدید.

برای اشنایی بیشتر با تکنیک ای اف تی میتونید از طریق پیج ما در اینستاگرام به ادرس KHORSHIDI.EFT با ما همراه باشید و یا با شرکت تو دوره های کوچینگ شخصی میتونید به صورت تخصصی روی موانع خودتون کار و خیلی راحت و اسون در مسیر رسیدن به اهدافتون گام بردارید .

ای اف تیجذب هدف با ای اف تیجذب هدف
اینجا بهتون کمک میکنم مشکلاتتون رو حل کنبد و به هدف هاتون برسید کسانی که میشناسن منو بهم میگن استاد ریشه ? دوره اموزشی، کوچینگ، مشاوره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید