ویرگول
ورودثبت نام
احسان حیدری
احسان حیدری
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

خرید اکانت اینستاگرام یا چی؟

سلام.

جدیدا یکی از چالش هایی که با کارفرما ها دارم و اکثرشون هم یک سئوال ثابت می پرسن تصمیم گرفتم راجبش مفصل توضیح بدم و حرف بزنم .

حالا اون چالش چیه؟

خرید اکانت اینستاگرام

ماجرا از چه قراره ؟

اکثر جلساتی که داریم خب بعد از پرزنت کردن خدماتی که برای اون ها داریم و اینکه چه فعالیت هایی برای اینستاگرامشون انجام می دیم و چه بازخورد ها و چه فید بک هایی از ما خواهند گرفت میپرسن خوب با یک دهم هزینه ای که شما میگین ما میتونیم اکانت اینستاگرام بخریم با 500 هزار تا فالوور! و 100 هزار تا لایک .

اینجاش اصلا مهم نیست و قابل درکه!

ماجرا از جایی بد و قابل تعجب میشه که میگن ما از خیلی ها که پرسیدیم میگن شروع قدرتمند تری دارید و مخاطبین راحت تر به شما اعتماد میکنن.


اما من چی جواب میدم؟

ببینید درسته که شما فالورتون بالا تر باشه مردم بیشتر به شما اعتماد می کنن اما کافیه وارد اکانت شما بشن ، هر مخاطب پارامتر خاص خودش رو برای اعتماد کردن داره اما 50 درصدشون زمانی که تعداد لایک ها و فالور ها رو می بینن از این قضیه حس خوب نمی گیرن و شما اون لحظه باختید! باختید چون نتونستید مخاطب رو قانع کنید که ببین من خوب هستم ، نه تنها خوبم فالور هام زیاده بلکه خوشگلم هستم لایک هام با فالور هام تناسب داره ، اهان اینه حالا بریم مرحله ی بعد !


اما نکته بعدی اینه : شما فرض کن یه مهمونی میگیری ، 200 نفر از فامیل هاتو جمع میکنی . بعد خودت میری مهمونی طبقه بالا . دقیقا همین بلا برای پیج شما اتفاق می افته یعنی یه صفحه ای میاد با محتوا های خاص خودش یه سری محتوا رو تولید میکنه مثلا آشپزی چه میدونم ژست های عکس دخترا ! یا هر چیزی مثل این . یهو این صفحه تبدیل میشه به فروشگاه گوشی یا هر چیز دیگه ای . خوب میزنه می ترکونه این اتفاق این آدم رو . پس سعی کنید حتی اگه میخواین پیج هم بخرین ، پیجی بخرید که موضوع مرتبط باشه و حتما ازش تقاضا کنید که بهتون محتوا یا هر چیزی بده مثلا میگه موضوع من فان بوده اما خوب الان دیگه پست هامو پاک کردم یهو میبینی اکانت قبلی سارا جون بوده و دایرکت در خدمت دومستان .


بعد از یکی نبودن مخاطب ها و تلورانس لایک و فالور میرسیم به بحث تخصصی الگوریتم ها که فضا اگه طلبید قسمت دو هم اضافه میکنم.


اگه شما خودتون رو دوست ندارین بزارین ما دوستون داشته باشیم :)

هر سئوالی که داشتین می تونین بپرسین جواب میدم قطعا ، حتما تا این پست به امید خدا تبدیل بشه به مرجعی که هر کسی سئوال داشت این لینک رو براشون بفرستند .

چاکریم

روزمرگی های من به روایت تصویر در اینجا :)



اینستاگرامخرید اکانت اینستاگراماحسان حیدریبازاریابی اینستاگرامفروش
رشته آمار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید