ویرگول
ورودثبت نام
Ehsan Jafari
Ehsan Jafari
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

شجاع باش

مسیح عاشورا اثر محمد علی نادری
مسیح عاشورا اثر محمد علی نادری



سلام

بدون مقدمه شروع میکنم

شاید در متون مختلفی دیده باشید که افراد شما را به نترسیدن دعوت میکنند و با توجه به مکاتب فکری خودشون راهکار های مختلفی برای غلبه کردن به ترس ارائه میدن.

اما من این موضوع رو برای خودم به گونه ی دیگری حل کردم و اون توجه به عبارتی بود که در قرآن دیدم:

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ

هرکه روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای باجلال و عظمت باقی می ماند.

به نظر من همین اعتقاد به مرگ است که باعث می‌شود که انسان نترسه چون ایمان دارد که فانیست و باید از این فرصت به خوبی باید استفاده کند.

این تنها اعتقاد شخصی من است که از تجربه سهی سال زندگی به دست آورده ام البته زیاد نیست ولی کم هم نیست.

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید