ویرگول
ورودثبت نام
احسان خانقاه
احسان خانقاه
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سریال صوتی لولیتا | احسان خانقاه

سریال صوتی لولیتا، نوشتۀ احسان خانقاه به زودی از کانال کست باکس، پیج ایستاگرام، کانال تلگرام، آپارات و یوتوب احسان خانقاه، همچنین صفحۀ داستان صوتی، در وب سایت احسان خانقاه در دسترس قرار خواهد گرفت. بخشی از متن داستان صوتی لولیتا…

خدا به سختی و غرغر کنان از جا برخواست. دست­ هایش را به هم کوبید و آدام در یک لحظه، خودش و او را در فضایِ بیکرانی از ستاره ­ها و کهکشان ­ها شناور یافت. خدا با بی­ حوصلگی با نوکِ انگشت به چند ستاره اشاره کرد، ستاره ها در یک آن به غباری در تاریکیِ بی­نهایت تبدیل شدند. بعد دوباره انگشتش را به سویی نشانه رفت و چند ستارۀ جدید آن­جا متوّلد شدند. سپس دست­ هایش را به هم زد و باز به همان فضایِ سفید رنگِ قبلی بازگشتند. چهارزانو رویِ زمین نشست و قوز کرد. آدام خشکش زده بود و نمی­ توانست چیزی بگوید. خدا گفت:

- چرا شما آدمای لعنتی همیشه نیاز به معجزه دارید؟ فکر می­کنید من اون­قدر بیکارم که برای تک­ تکِ شما احمقا، مسخره­ بازی دربیارمو تردستی کنم؟! حتماً یه جایِ کارم ایراد داشته. شاید باید باهوش­تر دُرُستِتون می­ کردم! بگذریم. حالا اگه از مرحلۀ انکار و بهت و حیرت گذشتیم بریم سرِ اصلِ مطلب!

- م...م...م...من...حتماً دارم خواب می­بینم!

- احمق!

- این­جا چه خبره؟ من کجام؟!

- می­دونی چرا اینجایی؟ چیزی یادت نمیاد؟...

سریال صوتی لولیتا
سریال صوتی لولیتا



احسان خانقاهسریال صوتیلولیتاداستان صوتینمایش رادیویی
مرغ خیالم پرواز می کند، گاه قصّه می شود و می نویسمش، گاه ترانه می شود و می نوازمش... www.EhsanKhanghah.ir | instagram.com/EhsanKhanghah
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید