ویرگول
ورودثبت نام
احسان نیومن
احسان نیومن
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

بدون عنوان

Photo by Camille Villanuevaoto
Photo by Camille Villanuevaoto


خُب این اولین پست ویرگولی من هست و من واقعا نمی‌دونستم که چطور باید اون رو شروع کنم، اول می‌خواستم معرفی یکی از اپلیکیشن‌‌هایی که روزانه باهاش کار می‌کنم رو براتون بنویسم، اما یکم که فکر کردم دیدم الان حوصله‌اش رو ندارم و نمیتونم حق مطلب رو ادا کنم.

بعد گفتم کمی در مورد مثبت اندیشی و مثبت نگری براتون بگم، که به عقیده خودم و آدم‌های اطرافم، این یکی از خصوصیات اخلاقی من هست، منتهی یادم اومد که از صبح یک نگرانی و دلهره بی‌خودی ذهنم رو درگیر کرده بود و من امروز بشدت تحت تاثیر جو منفی بودم، پس در نتیجه امروز هم روز مناسبی برای نوشتن از مثبت اندیشی نبود!

یکم که گذشت، گفتم شاید امروز هیچی ننویسم، بهتر باشه اما اینم با تصمیم همخونی نداشت، چون قصد کردم حداقل هفته ای دو مطلب بنویسم. در نتیجه گفتم فعلا همین چند خط رو مینویسم، تا هم ویرگول رو تست کرده باشم و هم اینکه اولین قدم رو برای نوشتن بردارم.

اگر حوصله کردین و این چند خط رو خوندین، ازتون ممنونم و در عین حال ازتون عذرخواهم که مصدع اوقات شریفتون شدم و نتونستم مطلب مهم و مفیدی رو انتقال بدم ?

تگ یکتگ دوتگ سهتگ چهار
اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است ... دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید