ویرگول
ورودثبت نام
احسان نیومن
احسان نیومن
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

به صرفه ترین بسته اینترنت ایرانسل

چند روز پیش با دوستان صحبت می‌کردیم در مورد اینکه چه بسته‌ی اینترنت همراه‌ی به صرفه تر هست، چه از نظر ریالی و چه از نظر زمانی، از اونجایی که من باید خودم دقیق بررسی می‌کردم، تا بهتر بتونم تصمیم بگیرم، اومدم ی فایل اکسل ساختم و جزییات بسته‌های مختلف اینترنت ایرانسل رو در اون درج کردم و ی سری محاسبات کوچیک روش انجام دادم که نتیجه شد، این تصویر پایین:

قیمت بسته‌های مختلف اینترنت همراه ایرانسل - تاریخ 28 دی‌ماه 1398
قیمت بسته‌های مختلف اینترنت همراه ایرانسل - تاریخ 28 دی‌ماه 1398

خب، همونطور که در تصویر بالا مشخص هست، اگر فاکتور زمان رو بی خیال بشیم، به صرفه ترین بسته اینترنت براساس قیمت هر گیگ، همون 72 گیگ یکساله هست. که خب این برای افرادی که مصرف اینترنتشون بالاست، انتخاب خوبیه. و اگر الزامی هم دارید حتما اینترنت چندکاربره داشته باشید، به صرفه ترین بسته (بدون لحاظ کردن زمان) همون بسته 10 گیگ 1 ماهه است.

حالا یکسری از دوستان هستن که ممکنه، فاکتور زمان براشون مهم باشه، مثلا میخوان حتما اینترنت رو ماه به ماه بخرن، خب پس شاید بهتر باشه جدول بالا رو بر حسب روز و قیمت هر گیگ مرتبش کنیم، که نتیجه میشه این تصویر پایین:

قیمت بسته‌های مختلف اینترنت همراه ایرانسل - تاریخ 28 دی‌ماه 1398
قیمت بسته‌های مختلف اینترنت همراه ایرانسل - تاریخ 28 دی‌ماه 1398

و در نهایت، اگر شما هم مثل من، برای مصرف اینترنت ماهانه‌تون برنامه ریزی می‌کنید که مثلا در ماه نهایتا یک میزان مشخص رو مصرف کنید، احتمالا جدول بعدی بیشتر به کارتون میاد:

قیمت بسته‌های مختلف اینترنت همراه ایرانسل - تاریخ 28 دی‌ماه 1398
قیمت بسته‌های مختلف اینترنت همراه ایرانسل - تاریخ 28 دی‌ماه 1398

با توجه به جدول بالا، برای من که میدونم مصرف اینترنت ماهانه‌ام بین ۴ تا ۶ گیگ هست، بهترین انتخاب همون 72 گیگ یکساله هست، که میتونم با خیال راحت ماهیانه 6 گیگ مصرف کنم و به ازای هر گیگ هم فقط 2347 تومان بپردازم!

امیدوارم این مطلب واستون مفید باشه و باعث این بشه که پول کمتری از جیب مبارک برای هزینه اینترنت خارج شه!




اینترنتایرانسلمدیریت مخارج
اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است ... دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید