ویرگول
ورودثبت نام
ehsanrezayie
ehsanrezayie
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

آرزوی همیشه

با خودم فکر کردم که اگر امکانش بود که برای بقیه غذاها هم جعبه ای چیزی بود که داخل اون غذاهارو میزاشتن خیلی خوب میشد. یه روز که توی صفحه شخصیم توییت کردم که کاش همه چیزا جعبه داشت مثلا ساندویچ! اون وقت لازم نبود که بوی بد پلاستیک رو تحمل کنم یا همش نگران این باشم که کاغذ دور پیچ ساندویچ رو نخورم! خلاصه یکی گفت عزیز دل دیر به فکر افتادی چون یه چند تا شرکت دارن جعبه ساندویچ تولید می کنن. تو از دنیا عقبی!

خلاصه منم پاپیچش شدم فهمیدم آره آقا ما از دنیا عقبیم. اینطوری شد که رفتم تو کار تحقیق و جست و جو برای پیداکردن این شرکتا. بعد دیدم بعضی از جعبه هاشون جدی باحالن خصوصا یه شرکت نوپا...

اسمش دقیقا هویتش رو نشون میداد. خوشم اومد از ایده ای که داشتن. اینکه به این سرعت تونستن در صنعت چاپ خودشون رو جا بندازن. خلاصه آقا ما رفتیم و دیدیم و دلمون هم خواست ولی متاسفانه من صاحب هیچ فست فودی نیستم که بتونم از این جعبه ها سفارش بدم.

ولی گفتم شاید یکی از شماها صاحب فست فودی باشه خوشش بیاد بره سفارش بده و ماهم ایشالا دعوت کنه بیایم به ارزومون برسیم...

حالا جدا از شوخی اگر دیدید فست فودی از این جعبه ها استفاده میکنه بگید منم برم...



قربان یو احسان!

آرزوجعبه ساندویچ
یه آدمی که از زندگی و اتفاقاش مینویسه!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید