ویرگول
ورودثبت نام
ehsanrezayie
ehsanrezayie
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

هات داگ زخم کاری...

سلام ... چطورید؟

اوضاع احوالتون چطوره؟ امیدوارم حال بسیار خوبی داشته باشید البته که میدونم تو این شرایط حال خوب داشتن و نگهداری از حال خوبی که داری خیلی سخته...

همه این سختی ها رو میدونیم اما نیومدیم اینجا از سختی هاش بگیم.اومدیم یکم از این حال و هوا در بیایم...

من دیروز توی یکی از توییت های دوستان خوبم دیدم که از مخاطباش می پرسید :" آهای اهالی آیا هات داگ به نظر شما ساندویچه؟" من که منظورش رو نفهمیدم ولی رفتم دنبالش تا ببینم تیکه اخر توییتش دقیقا چی میگه؟

خلاصه بعد از سرچ ها و گوگل گردی های مختلف فهمیدم من با سرچ فارسی به جایی نمیرسم به همین خاطر زدم توی کار انگلیسی و شروع به سرچ به زبان غیر مادری کردم. خلاصه بعد از تلاش های بسیار متوجه شدم نباید دنبال یه جواب طولانی بگردم . پس دنبال جواب کوتاه گشتم. الکی مثلا من خوشحالم از این موفقیتم...پس دنبال جواب کوتاه گشتم...

حالا جوابی که پیداکردم چی بود ؟ جواب من توی چندتا جمله خلاصه میشد...#الکی خوشحال

به هر چیزی که داخل نان ساندویچ ریخته شود و با کاغذ یا دورپیچی رول شود، ساندویچ گفته می شود. پس نتیجه میگیریم چون هات داگ این خصوصیات را دارد ، هات داگ نیز یک ساندویچ است.

ببین نمیدونید وقتی جواب رو دیدم حسم چی بود. تلفیقی از یه حس مزخرف و یه حس خوب بود. حس مزخرفی که کلی از بسته اینترنتم به لطف این سرچ از بین رفته و حس خوب پیداکردن یه جواب.

گفتم حالا که جواب رو پیدا کردم برم یه جماعت رو که زیر یه پست کامنت گذاشته بودن رو از جهالت در بیارم. رفتم دیدم که رفیق خوب و عالی ما بعد دو ذقیقه یه عکس از همون سایتی که جواب رو داخلش گذاشته با همه شیر کرده و زیرشم نوشته:

" اینو خودمم بلد بودم تو گوگل پیداکنم...منظورم نظر شمابود!!!!"

وقتی دیدم این پستش رو، فقط داشتم گذشته رو برای خودم یادآوری میکردم که یه نقطه پیداکنم که در حق یکی بدی کرده باشم که مستحق این پاسخ بوده باشم...

حقیقتا پیدا نکردم...

یادم نمیاد آخرین بار کی اینهمه وقتم رو هدر دادم و پشیمون بودم بازم یادم نیومد ...

پس بیخیالش شدم و رفتم نسکافه ام رو خوردم... به همین راحتی...

زندگی رو سخت نگیر...

#به ظاهر آروم # خشم رفیق

هاتداگهات داگساندویچ
یه آدمی که از زندگی و اتفاقاش مینویسه!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید