ویرگول
ورودثبت نام
احسان سماواتی
احسان سماواتی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

معرفی و توصیف دیجیتال مارکتینگ

یجیتال مارکتر یک حرفه‌ای است که در زمینه بازاریابی اینترنتی و استفاده از روش‌های دیجیتال برای تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات فعالیت می‌کند. این فرد مسئولیت برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال را بر عهده دارد.


یک دیجیتال مارکتر با استفاده از ابزارها و راهکارهای متنوعی مانند تحلیل داده‌ها، بهینه‌سازی سایت، تبلیغات PPC، مدیریت رسانه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ، بهبود رده‌بندی سایت در موتورهای جستجو و بسیاری از فعالیت‌های دیگر، به منظور جذب مشتریان، افزایش ترافیک و تبدیل آنان به مشتریان فعالیت می‌کند.

این حرفه توسط افرادی که علاقه‌مند به تکنولوژی، بازاریابی و تحلیل داده‌ها هستند، پیشنهاد می‌شود. آشنایی با مفاهیم اصلی مانند SEO (بهینه‌سازی موتورهای جستجو)، SEM (بازاریابی در موتورهای جستجو)، تجربه کاربری، تحلیلگری و روش‌های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال نیز برای یک دیجیتال مارکتر بسیار مهم است.

در نهایت، یک دیجیتال مارکتر با همکاری با تیم‌های مختلف درون سازمانی، مدیریت استراتژی‌های دیجیتال، بهبود بازاریابی و دریافت بازخوردهای مشتریان به منظور بهبود پروسه‌های بازاریابی و بهینه‌سازی عملکرد بهره‌وری و سودآوری سازمان کمک می‌کند.

احسان سماواتی؛ طراح سایت، وبمستر و دیجیتال مارکتر

https://ehsansamavati.com/

دیجیتالایمیل مارکتینگدیجیتال مارکتردیجیتال مارکتینگ
من متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم. کارم از تدوین و کارگردانی ویدئو در تلویزیون شروع شد، برند شخصی خودم را تاسیس کردم و الان کارشناس دیجیتال مارکتینگ هلدینگ عالیس هستم. این مدت 13 سال تجربه است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید