ویرگول
ورودثبت نام
eig-shop
eig-shop
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

چجوری کره حیوانی بسازیم؟

سلام دوستان من حسین خدایی هستم و نزدیک به 10 سال هستش که در یکی از روستاهای اردبیل زندگی میکنم. کره ، سرشیر و اینجور مواد لبنی رو خیلی مصرف میکنم و این باعث شده که نسبت به سنم بدنم انرژی بالایی رو داشته باشه. متاسفانه در گذشته به دلیل برخی از مشکلات به مدل 1 سال در شهر زندگی کردم و این عامل شد تا خیلی بیمار بشم. خیلی دکتر رفتم تا اینکه فهمیدیم چون کره زیاد میخوردم میزان کلسترول خونم بالا رفته و این هم به دلیل این بود که از کره های پاستورزیزه استفاده میکرد چون همینطور که گفتم خوردن کره رو خیلی دوس دارم به همین دلیل اومدم روستا باز از کره های تولید شده خودم استفاده کردم اما میخوام اینجا بهتون بگم که چجوری کره بسازین که سالم باشه

ابتدا باید یک دستگاه کره گیر بخرین چون الان دیگه زمان استفاده از مشک های قدیمی نیس .

بعد از این کار دستگاه رو پر از آب میکنین و میزارین تا حدود 5 دقیقه کار کنه و این کار باعث میشه دستگاه تمیز بشه بالاخره سپس ماست خودتون رو داخل مخزن اون دستگاه میریزین و یکمی آب میریزین و برای اینکه کره شما بیشتر تولید بشه یکمی هم بهش یخ اضافه کنین چون یخ باعث میشه ماست و آب خنک بشه و کره و چربی ماست یخ بزنه و تبدیل به کره بشه بعدش دستگاه رو تو برق میزنین و کلید روشن رو میزنین

حالا باید 45 دقیقه حدودا صبر کنین تا کره تولید بشه و سپس در دستگاه رو باز میکنین و داخل دستگاه دوغ و کره کاملا مشاهده میشه

کره میاد بالای دوغ وایمیسته و شما اونو جمع میکنین و مصرف میکنین و از دوغ هم میتونین به عنوان نوشیدنی خوشمزه استفاده کنین. ولی بزار تا اینجا اومدم بهتون جایی رو که دستگاه کره گیر رو خریدم هم بگم من خیلی تحقیق کردم و بالاخره دکتر قشلاق رو انتخاب کردم واقعا تبلیغ نمیکنم ولی محصولات این گروه خیلی خوبه چون خودشون تولید میکنن و این باعث میشه هم قیمت پایین تری داشته باشه و هم کیفیت بالایی داشته باشد. من واقعا از محصولات این شرکت خیلی خوشم اومده چون الان 2 ساله دارم از کره گیر این شرکت استفاده میکنم و تا به حال برام پیش نیومده که دستگاه خراب بشه یا کار نکنه ولی قبلا خریداری کرده بودم از بازار شهر اردبیل حدود یک ماه طول نکشید که خراب شد.

و در آخر هم خیلی زیاد تشکر میکنم از صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق و میگم که انشالله همیشه موفق باشین.

دستگاه کره گیر
مجله رسمی فروشگاه اینترنتی eig اولین تولید کننده دستگاه جوجه کشی ، دستکاه گره گیر ، دستگاه خامه گیر ، آبسردکن و ... در ایران و خاورمیانه www.eig-shop.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید