ویرگول
ورودثبت نام
elham
elham
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

شروع یک رویا

سلااام

دوستای عزیزم، از خوشحالیِ اینکه پست قبلی من باعث شد باشگاه کتابخونی بازخورد های به این خوبی بگیره در پوست خودم نمی گنجم??

به نظرم این یه شروع زیبا برای فعالیت ماست???

کاری که من مدت ها رویاشو در سرم می پروروندم ?

حالا میتونیم قدم هامون برای بهتر شدن رو بشماریم و به سمت روزای بهتر حرکت کنیم :)

قدم اول: باید یه کتاب انتخاب کنیم؛ از اونجایی که سلیقه ها متفاوته و شناخت ما از هم دیگه کم، پس بیاین بیشتر معاشرت کنیم :)

خب من همونطور که قبلا گفتم از انواع ژانر ها استقبال میکنم و ملاکم برای انتخاب کتاب فقط اینه که چیزی برای یادگرفتن داشته باشه؛ جوری که حس نکنم وقتم رو تلف کردم یا می تونستم کار بهتری انجام بدم :)

تذکر فرجانه جون خیلی به جا و مناسب بود، اینکه برای شروع یک کتاب ساده انتخاب کنیم :)

ما حتی می تونیم با خوندن داستان های کوتاه و رایگان توی اپلیکیشن طاقچه شروع کنیم و بعدش درمورد اون ها با هم حرف بزنیم تا بعد از مدتی بتونیم یه انتخاب خوب و آگاهانه داشته باشیم.

نظر شما چیه؟ از ایده هاتون برام بگین??

باشگاه کتابخوانی
من یک مهاجرم از رویایی به رویای دیگر...!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید