ویرگول
ورودثبت نام
الهام نعمت الهی
الهام نعمت الهی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

کتاب عطش از یو نسبو

ژانر کتاب جنایی است . ماجرای یک کارآگاه به نام هری هول در کشف جنایت های یک قاتل سریالی . کتاب بیشتر شبیه به فیلم نامه بود . هیجان انگیز و جذاب هست و خواننده دوست داره هر چه سریع تر به آخر داستان برسه تا ببینه چی میشه بالاخره . داستان کلیشه ای و تکراری نیست .

ظاهرا هری هول قهرمان تمام داستان های یو نسبو نویسنده ی نروژی است . کارآگاهی باهوش که یک سری مشکلات شخصی هم داره .

در طول داستان به یک سری تحلیل های روانشناسی در مورد جرم و جنایت هم اشاره شده است .

من ماجرای داستان رو اینجا نمیگم چون تکراری میشه و شاید خواننده ها دوست نداشته باشن که کتاب لو بره اما خواندن این کتاب رو به همه توصیه می کنم . کتاب خیلی جذاب و هیجان انگیزی هست . متن کتاب روان است و با این که تعداد صفحاتش زیاده اما خیلی سریع می تونید تمامش کنید .

توصیفات داستان ان قدر خوب هست که مثل فیلم نامه از جلوی چشم تون میگذره . داستان پایانی غیر منتظره داره .

این اولین کتابی بود که من از این نویســنده خوندم و حتما قصد دارم در آینده کتاب های دیگه ی ایشون رو بخونم . البته ترجمه ی کتاب و ویرایش کتابی که من داشتم خیلی خوب نبود .

لطفا اگر این کتاب رو خوندید حتما نظراتتون رو برام بنویسید .

عطشکتاب خوانیتحلیل کتابداستان جناییقاتل سریالی
دستیار اجرایی مدیر عامل ، مدیر پروژه ، عاشق کتاب و کتاب خوانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید