ویرگول
ورودثبت نام
الهام نعمت الهی
الهام نعمت الهی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

کتاب هایی که در سال 1401 خوندم

در آخرین روزهای سال 1401 هستیم ، امسال بدترین سال زندگی من بود . همش اتفاق های بد افتاد و حس و حال بد داشتم . امیدوارم سال جدید برای همه ی مردم ایران سال خوبی باشه ، امیدوارم شرایط کشور و شرایط زندگی مون بهتر بشه ، امیدوارم کمی جیب هامون پر پول تر بشه بلکه شاید خوشحال تر بشیم .

کتاب هایی که تونستم امسال بخونم رو توی این جدول نوشتم ، امیدوارم که در سال جدید بتونم کتاب های بیشتری بخونم .


خاطرات یک مغ از پائولو کوئیلو

شوالیه تاریکی از پائولو کوئیلو

عروس فریبکار از مارگارت اتوود

بادبادک باز از خالد حسینی

اولین تماس تلفنی از بهشت از میچ آلبوم

نامه به کودکی که هرگز زاده نشد از اوریانا فالاچی

مرگ ایوان ایلیچ از لئو تولستوی

مغازه ی جادویی از دکتر جیمز آر دوتی

خانه عروسک و اشباح از هنریک ایپسن

سه دختر حوا از الیف شاکاف

در انتظار گودو از ساموئل بکت

چشمهایش از بزرگ علوی

عطش از یونسبو

کافکا در کرانه از هاروکی موراکامی

مغازه خودکشی از ژان تولی

تولستوی و مبل بنفش از نینا سنکویچ

جاناتان مرغ دریایی از ریچارد باخ

سمفونی مردگان از عباس معروفی

سال بلوا از عباس معروفی

کمونیسم رفت ، ما ماندیم ، حتی خندیدیم از اسلاونکا دراکولیچ

انجمن شاعران مرده از نانسی اچ کلاین

شب های روشن از فئودور داستایووسکی

موش ها و آدم ها از جان اشتاین بک

من او را دوست داشتم از آنا گاوالدا

مادام بوآری از گوستاو فلوبر

قدرت بی قدرتان از واتسالف هاول

استثنا باشید از دارن هاردی

برادران کارامازوف جلد اول از فئودور داستایووسکی

عطر سنبل ، عطر کاج از فیروزه جزایری دوما


از بین این کتاب ها توصیه میکنم کتاب کمونیسم رفت ، ما ماندیم و حتی خندیدیم و کتاب عطر سنبل ، عطر کاج رو حتما بخونید .

من الان دارم کتاب خاطرات ندیمه از مارگارت اتوود رو میخونم که تصور میکنم در سال آینده تمامش کنم .

اگر دوست دارید به برنامه ی کتاب خونی من و دوستام بپیوندید حتما بهم پیام بدید .

کتاب خوانیتحلیل کتابهم خوانی کتاب
دستیار اجرایی مدیر عامل ، مدیر پروژه ، عاشق کتاب و کتاب خوانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید