ویرگول
ورودثبت نام
الهام عبادی فر
الهام عبادی فر
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

بهترین قصه گو برنده است

"بهترین قصه‌گو برنده است"؛ اسم کتابیه که دو عزیز شب یلدا به من هدیه دادند. ازونجایی که خیلی وقت می‌شد که من تو ویرگول چیزی ننوشته بودم تصمیم گرفتم از حسم راجع به این کتاب بنویسم. حس الانم و حسی که برای اولین بار شروعش کردم بخونم.

بهترین قصه‌گو برنده است
بهترین قصه‌گو برنده است


وقتی این هدیه رو گرفتم خیلی خوشحال شدم. از چند جهت؛ یکی اینکه به یادم بودند و برام کادو خریدند، دو اینکه کتاب برام هدیه گرفتند و سه اینکه با فکر و هدف این کتاب رو برام خریدند که این موضوع خیلی خیلی برام با ارزشه.

نکته جالب اینجاست که وقتی این کتاب رو برای من گرفتند، به تغییر شغل و ورود به حوزه محتوا و مارکتینگ فکر نمی‌کردم صرفا یک بار در مورد راه‌اندازی پیج اینستاگرامی باهاشون صحبت کردم و به همین دلیل اونا این کتاب رو واسه من خریدند و فکر کردند می‌تونه کتاب مناسبی برای من باشه‌. اما من اونموقع اصلا چیزی در مورد محتوا و مارکتینگ نمیدونستم. من این اتفاق رو شدیدا به فال نیک می گیرم. همون اوایل که این کتاب رو شروع کردم حدود ۴۰ صفحه خوندم ولی انگاری این کتاب اونقدری برام جذاب نبود که دیگه از الویت خوندنم رفت کنار تا امشب.

کلیت کتاب اینه که شما برای فروش محصول یا خدمت خودتون باید به‌صورت مفید با مخاطب ارتباط برقرار کنید و داستان خوبی بگید چون "بهترین قصه‌گو برنده است".

۲۱ آبان ۱۴۰۰ تقریبا بعد از ده ماه تصمیم گرفتم این کتاب رو مجدد از اول بخونم. موضوع کتاب و خوندنش الان خیلی برام جذابه و دوست دارم زود بخونمش تا بفهمم حرف کتاب چیه. الان که وارد این مسیر شدم و اول راه مسیر محتوا هستم، حس میکنم حرف کتاب رو بهتر می‌فهمم و تازه دارم میفهمم که نویسنده چی میگه. شاید این کتاب یه نشونه بوده که من اونموقع بهش توجه نکردم. اصلا انگار اون دو عزیز راه من رو بهتر دیده بودند. البته امیدوارم این مسیر همون مسیری باشه که من فکر میکنم.

البته که هنوز نمیدونم این کتاب چقدر میتونه خوب و مفید باشه ولی انگیزه ای روبهم میده که با توان بیشتری راهم رو ادامه بدم.

کتاب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید