ویرگول
ورودثبت نام
الیاس میرزائیان
الیاس میرزائیان
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

سریال رئالیتی شو جوکر هم خنده دار هم بی مزه

احسان منصوری من رو ترغیب کرد به دیدن برنامه جوکر . سریال ایرانی جوکر از شبکه فیلیمو پخش می شود

سریال رئالیتی شو جوکر
سریال رئالیتی شو جوکر


اما من اکانت فیلیمو خودم رو تمدید نکردم به دلیل گرون بودن و این که در حال حاضر محتوای با کیفیتی هم در فیلیمو موجود نیست

آخرین محتوای با کیفیتی که از فیلیمو دیدم زخم کاری بود

من مسابقه جوکر رو دانلود کردم و خرید انجام دادم با قیمتی کم تر از 9 هزار تومان خیلی به صرفه با ترافیک نیم بها

چند تا فایده دارد این کار

ارزان تر در میاد از خرید اشتراک خود فیلیمو

من محدودیت زمانی ندارم ممکنه یک هفته اصلا وقت نکنم جوکر رو نبینم اما توی فیلیمو مجبورم برم ببینم البته توی نماوا تا ده تا محتوا می تونستم با برنامه اختصاصی خودشون دانلود کنم فکر نکنم محدودیت داشت

اصلا ممکنه یک سریال از یک جایی به بعد کیفیت خودش رو از دست بده اگر من به خاطر یک سریال یا مسابقه اشتراک فیلیمو رو بخرم اگر اون برنامه از یک جایی به بعد ضعیف شه عملا برای من سودی ندارد

https://eliasmrz.ir/%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-8-%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88/


نظر من در مورد برنامه جوکر

قسمت اول جالب بود بعضی لحظات خندیدم قسمت دوم بی مزه بود هیچ وقت نفهمیدم چرا انقدر الکی میخنده سیامک انصاری

حاشیه اول مسابقه جوکر

حاشیه های مسابقه جوکر با احسان علیخانی گره می خورد در قسمت اول احسان علیخانی به عنوان مشاور پروژه معرفی شده است اما در قسمت دوم احسان علیخانی ارتقا سمت پیدا می کند مدیر پروژه و مدیر هنری

شاید به همین خاطر افت شدیدی داشت :)

اما دامون قنبر زاده تحلیل جالبی دارد و می گوید احتمالا علیخانی استقبال مردم را بسنجد اگر مردم راضی بودند سمت اصلی خود را لو می دهد اما اگر کار بیننده جذب نکرد همان مشاور باقی می ماند

حاشیه دوم سریال ایرانی جوکر

حاشیه دوم سریال ایرانی جوکر با توییت رضا ساکی شروع شد با انتقاد وی به اسم برنامه

و سپس مقاله کامل تری در سایت خود منتشر کرد

https://golvani.ir/1400/09/%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d9%88%da%a9%d8%b1/

راستش را بخواهید تفکر نویسنده مقاله را خطرناک می پندارم همین تفکر هست که ما را وادار می کند بگوییم رایانه پیامک

در حالی که ما فارسی زبانانان دهه ها هست اساسا تا جایی که من میدانم خیلی کم دست به اختراع و اکتشاف زده اند

هر وقت کامپیوتر را خودمان اختراع کردیم اسمش را هر چی دوست دارید بگذارید

ایده سریال ایرانی جوکر هم با ما نبوده هست




" به سرگرمی سازی های حالا نگاه کنید ، مثلا عده ای آدم دور هم جمع می شوند و به چندش آورترین شکل ممکن قرار است یکدیگر را بخندادنند . این هم سرگرمی است اما از نوع یک مخدر خطرناک برای بی حس کردن آدم ها .یک سرگرمی که به هیچ آگاهی ای ختم نخواهد شد . مایی که خانه ی سبز و همسران می دیدیم به این جا رسیدم ، وای به حال نسل جدیدی که با این مخدرهای بی حس کننده معلوم نیست به کجاها قرار هست برسند "

متن بالا برگرفته از آخرین پست اینستاگرامی دامون قنبرزاده بود

این مقاله به روز رسانی می شود

سریال جوکربرنامه جوکرجوکر سیامک انصاریمسابقه جوکرجوکر ایرانی
معلم شطرنج در حال یادگیری سئو www.eliasmrz.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید