ویرگول
ورودثبت نام
الیاس میرزائیان
الیاس میرزائیان
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

یاغی راز بقا سریال های شبکه نمایش خانگی (راز بقا تمام شد + یاغی قسمت نهم )

از بین سریال های شبکه نمایش خانگی یاغی و رازبقا رو هر هفته دنبال می کنم

رازبقا در ژانر کمدی به کارگردانی سعید آقاخانی کمدی آبرومندی هست سعی نمی کند شما رو به هر قیمتی بخنداند البته چند قسمتی هست به نظر من روند سریال کند شده

یاغی به کارگردانی محمد کارت کاربلد در زمینه به تصویر کشیدن فضاهای اصطلاحا جنوب شهری تا این جای کار من رو درگیر خودش کرده

یاغی و راز بقا
یاغی و راز بقا


منبع دو عکس بالا (+ و + )

صنعت سرگرمی در ایران به نظر من چهار بازیگر اصلی و تاثیر گذار دارد

تلویزیون ، سینما ، شبکه نمایش خانگی ، اینستاگرام

در بین سریال های شبکه نمایش خانگی دو سریال یاغی و رازبقا ارزش حمایت کردند دارند

به دلیل گران بودن هزینه اشتراک پلتفرم ها بنده تک قسمت خرید می کنم

رازبقا واقعا سریالی هست که با اون خندیدم به نسبت جوکر چند قسمت بیشتر رغبت نکردم به تماشا

یاغی هم که الان قسمت پنجم رو دیدم و به نظر خودم عالی هست

یاغی قسمت 6

خیلی دوسش داشتم هم شروع طوفانی بود هم پایان

در شروع داستان بهمن خان دست به کار عجیبی میزنه که در پایان این قسمت میفهمیم بهمن خان شغلی داره که مخاطب رو شگفت زده می کنه

یاغی قسمت 7

به اندازه قسمت 6 خوب نبود ولی هنوز هم تنها سریالی هست که دیدنش رو توصیه می کنم

در این قسمت بهمن خان با بازی پارسا پیروزفر رو کمی بهتر میشناسیم

این که ثروتش رو از چه طریقی به دست آورده چرا باشگاه کشتی راه انداخته

نشونه های کمی از شخصی که سعی کرد به طلا همسر بهمن با بازی طناز طباطبایی اسید پاشی کنه پیدا می کنند

یاغی قسمت 8

ضعیف تر از قسمت 7 خیلی ضعیف تر

به نظر من دو قسمت هست که سریال افت کرده ، امیدوارم ادامه دار نشه و به سرنوشت سریال دل دچار نشه

یاغی قسمت نهم 9

کمی امیدوارم کرد به ادامه سریال چالشی که جاوید باهاش روبه رو شد به اندازه کافی درگیر کننده هست

یاغی قسمت دهم 10

به نظر من دوباره یاغی داره به اوج نزدیک میشه عطش من برای دیدن قسمت بعدی بیشتر شد


یاغیراز بقاشبکه نمایش خانگیسریال‌های شبکه نمایشیاغی قسمت
معلم شطرنج در حال یادگیری سئو www.eliasmrz.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید