ویرگول
ورودثبت نام
elmira teflan
elmira teflan
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

چطوری حلقه ازدواج انتخاب کنم؟


چند روز پیش با دوستی مشغول گفت و گفت و بودیم،میگفت انتخاب حلقه ازدواج از خود ازدواج کردن هم سخت تره!خندم گرفته بود،دوستم اعتراض داشت،چرا میخندی،جدی میگم،انتخاب حلقه ازدواج از یک طرف دردسر های خودش را دارد،از طرف دیگر هم هزینه ها و قیمت سرسام آور آن!!!!


بهش گفتم خوب چرا زودتر نگفتی؟یعنی نمیدونی که من شش سال در یک شرکت ساخت زیورآلات دارم کار میکردم!!!! با دهنی گشاده و چشمهایی متعجب بهم گفت:شوخی میکنی؟

همین مسئله باعث شد بیام اینجا و بخوام تجربیاتم در زمینه خرید و انتخاب حلقه را با شما در میان بگذارم.

چطوری حلقه ازدواج انتخاب کنم؟

حلقه ازدواج نماد چیست؟

بر اساس رسم ایرانیان و در حقیقت سایر مردمان جهان،بعد از اینکه دختر و پسر برای ازدواج تصمیم گرفتن برای خرید حلقه ازدواج اقدام می کنند.حلقه ازدواج نمادی از عشق بین زن و مرد است.بر اساس باورهای عامیانه ای که در این زمینه وجود دارد،حلقه ای که بر روی انگشت قرار می گیرد تا زمان مرگ نباید درآورده شود.

چطوری حلقه ازدواج انتخاب کنم؟

برای اینکه بهترین انتخاب در مورد حلقه ازدواج را داشته باشید،باید چند فاکتور اساسی و اصلی را در نظر بگیرید.

حلقه یا انگشتر:

حلقه نسبت به انگشتر قطعا ظرافت بیشتری دارد.حلقه های ازدواج معمولا ظریف و ساده هستند.حلقه هایی در بازار وجود دارد با نیم رینگی،که ریک ردیف یا یک نگین درشت بر روی آن کار شده است.حلقه یا انگشتری که برای ازدواج انتخاب می کنید،همیشه همراه شماست.به همین دلیل باید نسبت به سایر حلقه ها سبک تر باشد

سایز:

فلز های قیمت زیادی هستند که بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید می توانید برای حلقه ازدواج از آنها انتخاب کنید.انتخاب فلز گرانبها مورد استفاده در حلقه ازدواج شما به بودجه شما بستگی دارد.

سایز:

اهمیت سایز حلقه را دست کم نگیرید!یک حلقه گشاد یا یک حلقه تنگ مثل یک دندان خراب شما را هر روز آزار می دهد.برای انتخاب سایز درست انگشتر،می توانید به راحتی از یک متر استفاده کنید و دور انگشت خود را به کمک آن اندازه گیری کنید.سایز حلقه نباید جوری باشد که در انگشت شما بچرخد،همچنین نباید انقدر تنگ باشد که از بند انگشتتان عبور کند.

جنس:

طلا سفید و طلا زرد:

طلا از سایر عناصری مانند نقره و پلاتین خوش آب و رنگ تر است و هیچ وقت دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود.اما طلای مورد استفاده در حلقه های ازدواج و نامزدی ممکن است به رنگ های مختلفی باشد.محبوب ترین رنگ های حلقه های طلا،طلایی سفید و رز گلد است.

پلاتین:پلاتین نوعی فلز سفید رنگ با مقاومت بسیار بالا و ماندگاری بسیار بالا است،شما می توانید از این حلقه ها بیشتر انتخاب آقایان هستند.یکی از مهم ترین دلایل محبوب بودن این نوع حلقه برای آقایان حرام بودن طلا می باشد.قیمت انگشتر های پلاتین بر اساس قیمت روز آنها محاسبه می شود.

بودجه:

خوب میخوام اعتراف کنم که بی نهایت منتظر این بخش بودم.خرید یک حلقه تا حد زیادی به توانایی مالی شما بستگی دارد.این روزها با وجود قیمت های سرسام آور طلا و دلار که هر روز هم بالاتر می رود،واقعا انتخاب و خرید یک حلقه مناسب کار بسیار سختی است.قصد دارم یک فروشگاه فوق العاده خرید حلقه را به شما معرفی کنم،گالری زاهدی لاین با بیش از ده سال سابقه در زمینه ساخت زیورآلات طلا ،نقره و استیل ،در یک سال اخیر اقدام به فروش و ارائه محصولات خود به صورت اینترنتی نموده است.گالری زاهدی لاین با هدف ارائه خدمات به سایر هموطنان اقدام به راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی خود نموده است.شما می توانید به راحتی با مراجعه به گالری زاهدی لاین برای خرید حلقه ازدواج اقدام نمایید.

حلقه ازدواجراهنمای خرید حلقه ازدواج
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید