ویرگول
ورودثبت نام
الیاس براهویی نژاد
الیاس براهویی نژاد
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

شروع فعالیت در دیجیاتو

بالاخره در دیجیاتو مشغول به کار شدم. با دادن این پرامپت به چت‌بات‌ها، هربار بهتون یک متن نمونه با لحن‌ها و سبک‌های نوشتاری مختلف می‌ده و در آخر بهتون یک تمرین می‌ده که متنی شبیه نمونه ارائه‌شده بنویسید. بعد از اینکه تمرینتون را براش فرستادید هم بهتون بازخورد می‌ده و نکاتی را برای بهبود نگارشتون می‌گه. هرجا هم سوالی داشته باشید در مورد نوشتن متن بهش پاسخ می‌ده.

همه‌تون بلدید که یکی از جاهایی که هوش مصنوعی خیلی به کارمون میاد، ویرایش و حرفه‌ای‌کردن ایمیل‌های ماست (مخصوصا ایمیل‌هایی که به زبان انگلیسیه). پس با این پرامپت از هوش مصنوعی بخواید متن ایمیلتون را از نظر ارتباطی حسابی حرفه‌ای‌تر کنه و حواسش باشه که ایراد نگارشی و گرامری هم نداشته باشید:

قصد کردم دوباره این‌ مهارت خواندن و تفکر انتقادی را یاد بگیرم. تفکر انتقادی هم که می‌دانید کنار ADHD و مسائلی از این قبیل، مد روز هم هست و البته از این بابت من یکی که شادمانم. گفتم حالا که اینطور است، از آن‌ چیزها که قرار است از این‌ور و آن‌ور درباره این دو یاد بگیرم، خلاصه‌ای هم برای شما بنویسم. فقط عجالتا این را بگویم که آنچه می‌نویسم، خواص آن آشغال‌هایی که به نام «محتوا» در اینترنت ریخته را ندارد. با همین لحن و بیانی که در این قریب ۵۰۰ کلمه نوشتم، می‌نویسم؛ پر از به زعم عده‌ای حشو و روده‌درازی و از تجربه خودم؛ نه از آن چیزها که ده‌برابر بهترش را ChatGPT هم بلد است بنویسد.

تفکر انتقادیهوش مصنوعینوشتن متن
من روایت‌گرم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید