ویرگول
ورودثبت نام
السا رادفر
السا رادفر
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

برنامه تلگراف مسنجر

سلام سلام... من برگشتم با معرفی برنامه تلگراف مسنجر...!

تا حالا اسم این برنامه به گوشت خورده؟ میدونی چه امکاناتی داره؟ اصلا میدونی به چه دردی میخوره؟ بیا تا بهت بگم!

من تا حالا چندتا اپلیکیشن که نیازی به فیلترشکن نداره و میتونه جایگزین پیام رسان های خارجی باشه رو بهتون معرفی کردم و سعی کردم کار رو براتون آسون تر کنم امشب هم میخوام یه برنامه ویژه دیگه رو بهتون معرفی کنم که خیلی ویژگی ها و امکانات خوبی داره که بهشون اشاره میکنم.

بچه ها هنوطم حالت روح توی تلگراف وجود داره و شما بدون این که کسی بفهمه میتونید پیام ها رو بخونید و وضعیت آنلاین بودن رو اصلا مشخص نمیشه و حتی دوتا تیک هم نمیخوره که خب این حرکت خیلی جالبه و خیلی وقت هاهم کار راه اندازه..

ویژگی های تلگراف مسنجر:

  • زبون این برنامه کاملا فارسیه
  • یه قابلیت خوب آیدی یاب داره
  • میتونید قابلیت تیک خوردن پیام ها وقتی آنلاین هستید رو غیر فعال کنید
  • حالت روح هم داره که گفتم
  • میتونید یه پیام رو همزمان واسه چند نفر فوروارد کنید یا بفرستین توی گروه
  • میتونید چت های خودتون رو پنهان کنید

بچه ها با نصب کردن تلگراف میتونید به صورت همزمان چندتا حساب کاربری جدا داشته باشید و از همشون استفاده کنید. یکی از بهترین ویژگی هایی که داره و خودمم خیلی دوستش دارم اینه که تم های مختلف رنگی داره و میتونید شخصی سازی کنید صفحه ی چت خودتون رو که خیلی خوشگله..

میتونید این برنامه رو توی سایت های مختلف پیدا کنید که بهترین ساتی که میشناسم رو لینکش رو براتون میزارم اگه دوست داشتین ازش استفاده کنید.

منبع:

https://www.p30plus.org/telegraph-android/

تلگراماپلیکیشنبرنامهفیلتربات تلگرام
اگه دنبال بهترین و پرکاربردترین اپ ها و بازی های اندرویدی صفحه ی منو دنبال کن :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید