ویرگول
ورودثبت نام
السا رادفر
السا رادفر
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

کسبینو اپلیکیشن کسب و کار خانگی

سلام حالتون چطوره؟ من اومدم خیلی جنگی بهتون یه برنامه معرفی کنم و برم!

خوب دیگه از اسمش که معلومه کسبینو اپلیکیشن کسب و کار خانگی چیکار داره و با کی کار داره... اگه اهل تلوزیون باشید شاید هزار بار تبلیغ کسبینو رو دیدین! دیگه انقدر این آهنگ تبلیغ کسبینو توی سرم پلی شد که گفتم آقا جان برو ببین این برنامه چیه؟با کی کار داره؟ حرف حسابش چیه؟

رفتم دیگه ننننه چه غلطا خوشم اومد....

آقا این برنامه خیلی امکانات داشت خدایی و به درد خیلی از مردم میخوره .. الان که هزار ماشالله همه چی فیلتره و نمیشه دست و روی دست گذاشت باید بریم دنبال این برنامه های ایرانی که خب کسبینو میتونه گزینه ی خوبی باشه.. یکی از چیزایی که خوشم اومد این بود که شما میتونید توی قسمت کارجو ها مشخصاتتون رو با مکانتون رو ثبت کنید بعد همه ی کارفرماهایی که توی اون منطقه کارشون رو ثبت کردن رو پیدا کنید که خیلی خفنه کارت در خونت باشه نه؟

یکی دو تا از ویژگی های کسبینو رو بگم بهتون:

  • میتونید توش پست بزارید مثل اینستاگرام یا محصولاتتون رو معرفی کنید
  • همه ی استخدامی ها حراج ها و... میشه ببینید
  • فعالیت بیشتر داشته باشید پول توی کیف پولتون میاد و میتونید باهاش تبلیغ کنید
  • نقشه واسه کار پیدا کردن هم که گفتم
  • یه باشگاه مشترین میتونید تشکیل بدین و بقیه رو تشویق کنید ازتون محصول بخرن

آره دیگه به نظر من که برنامه ی باحالیه و میشه کلی درآمد ازش به دست آورد ولی بازم هرجور خودتون صلاح میدونید که اگه صلاح دونستید هم میتونید از جاهای مختلفی دانلودش کنید ه بهترین هاشو براتون میزارم...فقط خواستم این آهنگ کسبینو کسبینو حل میکنه مشکلو رو از مغزم پاک کنم :)

منابع:

https://www.p30plus.org/kasbino/

https://cafebazaar.ir/app/com.kasbinoapp.gita

https://kasbinoapp.com/

کسب و کار خانگیاپلیکیشنبرنامهکسب درآمد
اگه دنبال بهترین و پرکاربردترین اپ ها و بازی های اندرویدی صفحه ی منو دنبال کن :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید