ویرگول
ورودثبت نام
عماد نوربخش
عماد نوربخش
خواندن ۱۰ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه برنده شدن من در جشنواره کوینکس (حتما بخوانید)

برنده شدن در جشنواره 300 هزار دلاری کوینکس
برنده شدن در جشنواره 300 هزار دلاری کوینکس

با عرض سلام خدمت شما عزیزان، در این نوشته قصد دارم تجربه شخصی خودم را در مورد جشنواره کوینکس با جوایز 300 هزار دلاری با شما به اشتراک بزارم، شاید توانسته باشم کمکی به شما عزیزان که مثل من زمانی سردرگم بودم، کرده باشم.

دیدن جشنواره کوینکس در توییتر

ممکن است هر کدام از شما دوستان مثل من تبلیغ جشنواره کوینکس را در سایت ها و یا شبکه های اجتماعی دیده باشید، نمیدونم حدودا فکر کنم ساعت 1 شب بود، که داشتم داخل توییتر میچرخیدم، که این جشنواره را در پیج توییتر کوینکس دیدم؛

توییت جشنواره کوینکس با جوایز 300 هزار دلاری
توییت جشنواره کوینکس با جوایز 300 هزار دلاری

بعد از دیدن این توییت، حقیقتاً چون انگلیسیم خوب نیست، اون عدد 300,000 دلار توجهم رو جلب کرد، و متن رو کپی کردم داخل گوگل ترنسلیت به فارسی ترجمه کردم که متوجه شدم صرافی کوینکس، یک جشنواره با جوایز 300 هزار دلاری برگزار کرده که هر کسی میتونه در اون شرکت کنه و شانسش رو امتحان کنه منم وارد وب سایت www.Coinex.gift شدم، و ایمیلم رو وارد کردم به همراه نام، چون در صرافی حساب نداشتم روی گزینه no زودم، و گردونه رو چرخوندم

شانس در جشنواره کوینکس

من در کل آدم بد شانسی هستم و اینو همه ی افراد زندگیم میدونن از خانومم بگیر تا دوستان و ... ولی انگار اینبار خدا جبران همه بدشانسیای زندگیم، بهم نگاه کرد! چرخ گردونه روی عدد 300,000$ ایستاد و بعد از 2 - 3 ثانیه وارد یک صفحه ای شد که متوجه شدم برنده شدم، اون لحظه چیز خاصی نمیدونستم ولی نام کاربری و رمز رو روی یک برگه نوشتم، بعد داخل اینترنت سرچ کردم و یک سری آموزش دیدم که برای برداشت باید وارد کیف پول کوینکس بشم از طریق آدرس Coinex.Credit با نام کاربری و رمز عبور وارد کیف پول شدم، و دیدم که واقعا برنده شدم، اون لحظه قلبم تند تند میزد، نفس نفس میزدم، هیجان زده شده بودم و یاد، ایردراپ aptos و آربیتروم افتادم که چند وقت پیش برگزار شده بودو تبلیغش رو خیلی از فعالان حوضه ارزهای دیجیتال منتشر کرده بودن و پیشنهاد کرده بودن که در ایردارپ شرکت کنیم که من شرکت نکرده بودم، حتی همکارمم با دوتا حساب درخواست ثبت کرده بود و 2 بار ایردراپ رو گرفته بود، ولی خب من هم از روی بی توجهی و باورهای قدیمیم که آره پنیر مفت تو تله موشه اصلا سمت این موارد نه رفتم و نه میرفتم. (من داخل کارخانه‌ی گندله‌سازی شیراز کار میکردم- اره کار میکررردم) ولی خب اصلا نمیخواستم این فرصت رو از دست بدم

چطور جایزه 300 هزار دلاری کوینکس را برداشت کردم
چطور جایزه 300 هزار دلاری کوینکس را برداشت کردم

برداشت جایزه 300 هزار دلاری کوینکس

وقتی برنده شدم، و وارد کیف پول شدم و مطمئن شدم داخل اینترنت سرچ کردم آموزش برداشت جایزه 300 هزار دلاری کوینکس، و یک ویدئو رو داخل یوتوب تماشا کردم و مرحله به مرحله پیش رفتم؛ وارد کیف پول شدم و زدم رو تتر و مراحل انتقال رو تا آخر رفتم و در آخر متوجه شدم که برای انتقال نیاز به Gas fee یا کارمزد شبکه دارم! که در ویدئو هم توضیح داده شده بود.

نمیدونستم چیه باز در موردش سرچ کردم و متوجه شدم یک چیزی تو همون مایه های تراکنشه مثلا وقتی میخواییم 1 میلیون تومان رو انتقال بدیم 100 تومن کارمزد کم میشه این ارز هم برای انتقال نیاز به کارمزد داره ولی خب این کارمزد برای من سنگین بود:

گس فی انتقال جایزه 300 هزار دلاری جشنواره کوینکس
گس فی انتقال جایزه 300 هزار دلاری جشنواره کوینکس

همون طور که مشاهده میکنید 364.61 دلار هزینه گس فی برای انتقال نیاز بود، (جلوی Network Fee نوشته شده) که طبق صحبت هایی که با پشتیبان ارزدیجیتال داشتم کلا متغییر هست برای بعضی از افراد 200 دلار هست و برای بعضی 1000 دلار، ولی خب ارزشش رو داشت، با مقالاتی که خوندم میخوام بهتون بگم گس فی چیه:

گس فی در جشنواره کوینکس چیست؟

گی فی انتقال جایزه جشنواره کوینکس
گی فی انتقال جایزه جشنواره کوینکس

در حقیقت باید گفت که منظور از گس نوعی کارمزد است. اما از نظر تعریف گس در شبکه اتریوم به واحدی اطلاق می‌شود که میزان تلاش محاسباتی مورد نیاز برای اجرای عملیاتی خاص در شبکه اتریوم را مشخص می کند. بنابراین هر زمان که کاربر قصد انتقال مقدار مشخصی اتر داشته باشد باید مقداری گس را به عنوان سوخت شبکه پرداخت کند تا معامله مورد نظر به بلاک‌چین اضافه شود. هزینه گس عموماً با اتر پرداخت می‌شود و به منظور سهولت کار برای کاربران به جی وی تبدیل می‌شود.

خلاصش همون کارمزدی هست که برای انتقال ارزهای دیجیتال بهش نیاز داریم (ارزهایی که روی شبکه اتریوم هستن) یا مثل همون انتقال پول که یک مقدار هزینه تراکنش برداشت میشه.

باقیشو خلاصه میکنم:

از صرافی آبان تتر مقدار کارمزد رو خریداری (باید محاسبه کنید و اتریوم بخرید) کردم و انتقال دادم به کیف پول کوینکس و بعد مراحل انتقال رو انجام دادم (که قصد داشتم انتقال بدم به کیف پول تراست ولتم - خب مراحل رو گذروندم و خدارو شکر در گام اول تونستم پول رو انتقال بدم به تراست ولتم (نتیجش رو در پایین مشاهده کنید) که اینجا دیگه خیالممم راحت شد.

برداشت جایزه 300 هزار دلاری جشنواره کوینکس
برداشت جایزه 300 هزار دلاری جشنواره کوینکس

ساعت ها داشتم از خدا شکرگذاری میکردم حتی باورتون نمیشه من چقدر اون لحظه خوش حال بودم، بقدری حس خوب داشتم که اصلا واسم قابل توصیف نیست فکر کردن بهش هم باز حالمو خوب میکنه...

قبل تر گفتم داخل کارخانه‌ی گندله‌سازی شیراز کار میکردم، به خاطر مشکلات و سختی هایی که داخل اون کار داشتم اولین کاری که کردم از کارم اومدم بیرون، پول رو خورد خورد انتقال دادم به صرافی و چنج کردم:

تصویر اولین برداش ریالی:

برداشت جایزه جشنواره کوینکس
برداشت جایزه جشنواره کوینکس

تبدیل جایزه جشنواره کوینکس به ریال

خواستم از تجربه ای که داشتم براتون بنویستم و لطفا به نکته ای که در زیر میگم توجه کنید (اگر برنده شدید به نکته زیر توجه کنید)

به هیچ عنوان نام کاربری و رمز عبورتان را به کسی نفرستید، فرایند برای منی که حتی زیاد با بازار کریپتو آشنایی نداشتم هم ساده بود و تونستم با موفقیت اینکارو انجام بدم، اگر کسی گفت مشخصات کیف پولتو بده و من برات انجام میدمو ... اینکارو نکنید، یا حتی میتونید به پشتیبان محترم ارزدیجیتال پیام بدید اگر سوالی داشته باشید بهتون پاسخ میدن و اگر خواستید در آخر میتونید یک مبلغی را مثل بنده به مجموعه دونات کنید.

اولین کار بعد اولین برداشت ریالی جایزه کوینکس

بعد از اولین برداشت که عکسش رو بالا گذاشتم، حقیقتش با خانواده یک سفر به ترکیه داشتیم که جای همه ی دوستان خالی بود و خیلی خوش گذشت و همون جا به فکر سرمایه گزاری و ... افتادم ...

سفر به ترکیه با برنده شدن در جشنواره کوینکس
سفر به ترکیه با برنده شدن در جشنواره کوینکس

حقیقتش بنده هم یکم شک داشتم و با سرچ داخل اینترنت در مورد این جشنواره مطمئن شدم که اوکی هست و مطالبی که باهاش برخوردم رو برای شما هم با ذکر منبع قرار میدم تا اگر مثل من شک داشتید مطمئن بشید؛

ممکن است شما هم تبلیغات جشنواره کوینکس را در صفحه رسمی رویداد کوینکس و یا در پست و استوری افراد تاثیر گذار در حوضه ارزهای دیجیتال مانند امیر رمزعلی، امیدفدوی، آرش کهنگی، حسین عظیمی، آدام مرادی و افراد دیگر دیده باشید و این سوال به ذهنتان بیاید که آیا جشنواره کوینکس با جوایز 300 هزار دلاری کلاهبرداری است یا واقعیت!

دنیای رمزارزها پر از فرصت است ولی در کنار این فرصت ها موارد کلاهبرداری زیادی از شت کوین ها گرفته تا پامپ و دامپ ها و دوره های میلیونی بی ارزش و… وجود دارد، و حتما شما باید قبل از استفاده از سرویس و یا سرمایه گذاری در پروژه ای و یا حتی خرید دوره آموزشی در مورد آن خوب تحقیق کنید، و الان که شما این مقاله را میخوانید مانند افرادی هستید که قبل از هر کاری خوب تحقیق میکنند، و بدون شک فرصت ها در دنیای زیبای ارزهای دیجیتال برای این افراد است.

در واقع جشنواره کوینکس 100 درصد واقعی و مطمئن میباشد، با اینکه مدت زیادی از شروع جشنواره نگذشته است، افراد زیادی حتی در ایران موفق شدند این جایزه را به راحتی دریافت کنند و شما هم میتوانید یکی از این افرادی باشید که این جایزه را دریافت میکنند.
جشنواره کوینکس معتبر و قابل استعلام است
جشنواره کوینکس معتبر و قابل استعلام است

آموزش شرکت در جشنواره کوینکس

شما با وارد شدن به وب سایت جشنواره کوینکس به آدرس www.Bing.Gift به راحتی میتوانید با وارد کردن نام و ایمیل خود در این جشنواره شرکت کنید و با چرخواندن گردونه درون سایت شانستان را برای یکی از  کیف پول های 300 هزار دلاری امتحان کنید، برای شرکت در جشنواره از آموزش قدم به قدم زیر استفاده کنید:

سایت جشنواره کوینکس
سایت جشنواره کوینکس

شروع جشنواره کوینکس با جوایز 300 هزار دلاری

در واقع این جشنواره از ماه ها پیش توسط صرافی بزرگ و معتبر کوینکس در حال آماده سازی بود که مراحل آماده سازی در صفحه رسمی توییتر کوینکس منتشر میشد و پس از مدتی در صفحه رسمی رویداد و جشنواره های کوینکس (CoinexFestival) از این جشنواره رونمایی شد:

توییت صفحه رسمی در مورد جشنواره کوینکس با جوایز 300 هزار دلاری
توییت صفحه رسمی در مورد جشنواره کوینکس با جوایز 300 هزار دلاری

مزایا شرکت جشنواره کوینکس:

  • همه میتوانند در این جشنواره شرکت کنند (لزوما نباید از کاربران کوینکس باشید)
  • برای شرکت در جشنواره نیاز به احراز هویت ندارید
  • برندگان؛ برای برداشت نیاز به احراز هویت ندارید
  • شرکت در جشنواره بسیار ساده است و نیاز به انجام و گذراندن مراحل سخت و پیچیده نیست
  • جوایز ارزنده: اصولاً اگر جشنواره ای هم توسط صرافی ها اجرا بشه نهایت در حد یک ایردراپ چنصد دلاری میباشد ولی جشنواره کوینکس با جایزه های 300 هزار دلاری از برندگان خود استقبال میکند
  • امکان برداشت آنی جایزه
  • امکان ترید در صرافی کوینکس با جایزه برنده شده (مستقیم در کیف پول) در حالت معمولی و فیوچرز
  • بدون نیاز به فی-لتر شکن ها

پاسخ به سوالات در مورد جشنواره کوینکس

با جوایز کیف پول های 300 هزار دلاری

شرکت در جشنواره رایگان است؟

بله شرکت در این جشنواره کاملا رایگان است، و شما به راحتی میتوانید وارد سایت جشنواره به آدرس www.Coinex.Gift شوید، و با چرخواندن گردونه، شانس خود را برای یکی از کیف پول های 300 هزار دلاری کوینکس امتحان کنید.

آیا احتمال برنده شدن وجود دارد؟

طبق توضیحاتی که در سایت ذکر شده 0.01 درصد احتمال برنده شدن وجود، پس غیر ممکن نیست ولی احتمال کم است.

چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

طبق قوانینی که در سایت ذکر شده است، فقط 1 بار فرصت دارید شانس خود را برای یکی از کیف پول های 300 هزار دلاری امتحان کنید، پس بدون تقلب از این فرصت استفاده کنید.

آیا برای شرکت در جشنواره نیاز به داشتن حساب در کوینکس است؟

طبق توضیحاتی که در سایت جشنواره ذکر شده است، حساب داشتن و یا نداشتن در صرافی کوینکس هیچ تاثیری بر برنده شدن شما در جشنواره ندارد، پس برای شرکت کردن در این جشنواره شما نیاز به حساب در صرافی کوینکس ندارید.

جمع بندی جشنواره کوینکس با جوایز 300 هزار دلاری

با توجه به رشد تعداد صرافی های ارز دیجیتال در جهان و ساخت تعداد بسیار زیاد توکن و کوین های جدید، ایجاد جشنواره و جوایز به اعتبار و کاربران وفادار یک صرافی می افزاید، با گذشت چندین سال از عصر ارزهای دیجیتال،  صرافی کوینکس که یکی از بزرگ ترین و معتبرترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان میباشد بزرگ ترین جشنواره تاریخ صرافی ها را با جوایزی ارزنده شروع کرد جشنواره کوینکس با جوایز 300 هزار دلاری، یکی از فرصت هاییست که در بازار کریپتوکارنسی کم پیش میاد، ولی در حال حاضر شما میتوانید از این فرصت فوق العاده استفاده کنید و شانس خود را برای جایزه ارزنده این جشنواره امتحان کنید. جشنواره کوینکس 100 درصد واقعی و مطمئن میباشد، با اینکه مدت زیادی از شروع جشنواره نگذشته است، افراد زیادی حتی در ایران موفق شدند این جایزه را به راحتی دریافت کنند و شما هم میتوانید یکی از این افرادی باشید که این جایزه را دریافت میکنند.

جشنواره کوینکسجشنواره کیف پول های 300 هزار دلاریبرنده شدن در جشنواره کوینکسجشنواره کیف پول های کوینکس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید