ویرگول
ورودثبت نام
تعمیرکار خودرو(09130943418)
تعمیرکار خودرو(09130943418)
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

امداد خودرو در اصفهان

سلام

میخام داستان علاقه و پشت کارم به شغل امدادگری را براتون بنویسم و هر کس دوست داشت لایک کنه و نظرتونو واسم بنویسین...

من ۲۴ سال در رشته مکانیکی و برق خودرو سابق دارم جزو نفرات اولی بودم که از طرف تهران برای گذراندن دوره های موتوری پراید از طرف سایپا دعوت شدم وقتی تقریبا ۲ سال کار کردم دیدم بهترین کار اینه که آدم اونقدر وارد کار باشه که بتونه تو محل و در زمان گرفتاری خودروی دیگران را درست کنه و از همون لحظه تو سرم امدادخودرو تعمیراتی شکل گرفت خیلی تلاش کردم تا بتونم تو سایپا یا ایرانخودرو به عنوان امدادگر فعال شم اما نمیشد هر بار یه مشکلی درست میشد ۱۰ سال تمام من میدویدم تا بهاین شغل برسم واسه کارهای آزاد مشکلی نبود امدادگر آزاد شدن سخت نیست اما وارد ناوگان شدن سخت بود یه کسایی رو تو امداد دیدم که اصلا حالیشون نمیشد امداد یعنی چه خیلی ضرر کردم و پول دادم و مجانی کار کردم اما یه روزی خدا خواست و یکی اومد سر راهم و روش درست کردن سایت را بهم یاد داد و متم شروع کردم به تبلیغاتو وبلاگ و سایت زدن الان به شکرانه ی خدا بیشترین مار امداد مال منه و در حال خرید یک سمند امدادی از شرکت هیتم.. این ها رو گفتم که بدونین چقدر عاشق کارم هستم.. وارد این سایت بشین و اجازه بدین سایتم بیاد بالا.

http://emdadkhodro58.ir/

کارامدادسالامدادخودرو
بهترین لحظات عمرم یا تو ماشین یودم یا رو ماشین. تعجب نکن 43 سال سن با 27سال تجربه یعنی کسی که همه چیش با ماشینه امیر هستمدتعمیرکار بالینی با مجوز رسمی تسلط برای تعمیرات خودرو ایرانی وجینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید