ویرگول
ورودثبت نام
تعمیرکار خودرو(09130943418)
تعمیرکار خودرو(09130943418)
خواندن ۲ دقیقه·۴ ماه پیش

ساده ترین راه برای خرید مواد مخدر...

میخام از موضوعی بنویسم که دل هممون خونه همه که میگم همه ی همه رو گفتم ن فقط من وتو... میخام از مواد مخدر برات بگم.. از خطراتش هیچی نمیگم از جاهایی که مثل آب خوردن میشه تهیه کرد میگم... بین تمام موادها الان شیشه با فاصله از همه چی بالاتره.... ساقیهاش شدن پسر بچه ای که خط ابروش هندونه را قاچ میکنه خریداراش شدن همــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه....

امروز از این جناب شیشه واست مینویسم و بهت میگم اگه تو شهر اصفهانی یه سر بیای فلان جا فقط 😭گـریه کن.....

ازدردی که داره پیر و جوان رو نابود میکنه چه خانواده هایی داره میپاشن از هم چه مردهایی دارن نامرد میشن چه دخترهایی دارن زن خراب میشن چه دنیای قشنگی داره زشت میشه... به کی التماس کنم جلوی این کارو بگیره از کی خواهش کنم راه چاره نشون بده.... نمیدونم..

درد درد بزرگیه اما هنوز نگاهمون بهش کوچیکه... باید خون گریه کرد وقتی یه مرد میگه از صبح تا حالا 200تومان کارکردم هنوز 30تومان کم دارم میخام مواد بزنم.... خمارم باید رفت لای جرز دیوار وقتی یه دختر میگه 100تومان بهم بده مواد بخرم هر چی خاستی بهت میدم آخه خمارم...

حالا یه چیزی بگم که اینقدر نگی بیکاری عاملشه.... من قسم میخورم بیکاری 30درصدم تو اینکار نقش نداره... وقتی از ساقی مواد میپرسم چرا این کار رو ول نمیکنی میگه از صبح ساعت 8تا الان که 11صبحه 33میلیون پول اومده تو حسابم چه کاری بهتر سراغ داری دو دستی زدم تو سرم که ای وای به این پــــــــول... به معتاده میگی چرا میزنی.... میگه تنها چیزی که باهام رفاقتش محکمه و تو رفاقت بهم حال داده همین مواده به دختره میگم آخه تو مگه چی کم داری که میزنی بهم میگه همین که گفتی رو کم دارم که میزنم.... از این موضوع چقدر براتون بگم و شما فقط افسوس بخوری...

توی این اصفهان یکی دو سه جا هستن که هم نیروی انتظامی میدونه و هم مردم... محل خلاف این زهر ماره.... شیشه رو چرا آوردن تو کشور این اشپزخونه ها کجان... جرا نابودش نمیکنن چرا اون اسید ک ماده اصلی این زهر مار هست رو اصلا قطعش نمیکنن... من اصلا با دار زدن و زندان و مجازات آدمها مخالفم مخالفم.... اینا همشون با یک دلیل محکم دارن اینکارو میکنن بخدا یه ساقی بود که اصلا کاری که انجام میداد رو جزو صفات خوب میدونست. تو اصفهان محله ای هست که با ج شروع میشه میخای بهت بگم چطوریه جریانش.....

اول خیابون دارن شیشه و مواد میفروشن تا میری و نزدیک فلکه اصلی میشی و تقریبا وسط خیابون میشی دارن پایپ و زرورق میفروشن و وقتی از خیابون اومدی بیرون میبینی آخر خیابون متادن میفروشن.....

دلم میخاد اون چیزی که توی دلت هست و فکر میکنی اگه انجام بشه مردم از این موضوع دست میکشن رو تو کامن واسم بنویسی من بازم مطلب میزارم مطالبی که خودم دیدم و لمس کردم... بهم بگو باید چه کرد فقط از اعدام حرف نزن که با دلیل بهت میگم هر نفر اعدام بشه 2نفر میان جاش...

مخلم.



نیروی انتظامیمواد مخدّرشیشهمواداصفهان
بهترین لحظات عمرم یا تو ماشین یودم یا رو ماشین. تعجب نکن 43 سال سن با 27سال تجربه یعنی کسی که همه چیش با ماشینه امیر هستمدتعمیرکار بالینی با مجوز رسمی تسلط برای تعمیرات خودرو ایرانی وجینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید