ویرگول
ورودثبت نام
تعمیرات سیار خودرو درمحل  09130943418
تعمیرات سیار خودرو درمحل 09130943418
خواندن ۱ دقیقه·۷ روز پیش

مسخره کردن تاوان دارد...

رفیق... من کوچیکتم.. اما چند لحظه بیا تو من... میخام معلم اخلاق بشم... میخام برم رو منبر واست دردودل کنم... 👇👇👂

یه زمانی همه میگفتن بهم پسر حاجی... قدیمیتر ها میدونن به کی میگفتن پسر حاجی... وقتی تو از مال بابات شده بودی گنده... وقتی مال بابات جلوتر از اسم و رسمت حرکت میکرد.. وقتی احترامی که بهت میزاشتن مصنوععی بود.. بهت میگفتن پسر حاجی در اصل همون پسر پولدارست...

خلاصه که 14سال تو اون وضعیت توپ تکونم نمیداد اما بخدا نمیدونم چی شد و چیکار کردم که زندگیم عوض شد..

آتشی بر زندگیم افتاد که امروز به قرض گرفتن احتیاچ پاذم نمیگم وضعم لده ن خدا رو شکر خونه خذیدم و ماشین و... اما مشکلاتم ریاده مدام در مورد کار گیر میکنم شاید یه جا یکی رو مسخره کردم یا به کسی فخر فروختم از خدا میخام کمکم. کنه بتونم آذامش پیدا کنم تو هم دعام کن


مسخرهتاوانپسر حاجبثروتمندگرفتار
امیر هستم. . تعمیرکار خودرو و امدادگر برتر اصفهان با 25سال تجربه و دارای مدرک تخصصی تعمیر خودرو از لندن. امداد خودرو و تعمیرات سیار خودرو حرفه اصلی من است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید