ویرگول
ورودثبت نام
تعمیرات سیار خودرو درمحل  09130943418
تعمیرات سیار خودرو درمحل 09130943418
خواندن ۱ دقیقه·۲ روز پیش

منو لایک کن....

این جمله ی منو لایک کن رو میدونی کجا خیلی میشنویم و میخونیم.....

توی یوتوب.... اونجا خیلی میگن ما رو لایک کن زنگولشم بزن....

ولی بیایین یه کمی راجع به این حمله صحبت کنیم من اصلا کاری به درآمدش و اینکه بازدید بره بالا و... ندارم از نظر روحی و روانی میخام با هم صحبت کنیم....

نمیدونم تا الان انعام گرفتین.... انعام یه پول کمیه که بیشتر معنی تشکر داره تا مادی.... من بواسطه شغلم خیلی انعام گرفتم.. وای طرف مثلا 2میلیون اجرت کارتو میده بعد میکه این 5هزار تومانم انعامت... نمیدونی اون 5تومان از اون 2تومانه شیرین تره اونا که گرفتن میدونن چی میگم...

در مورد لایک هم همینه.... وقتی بعد از دو روز میای میبینی پای بعضی از نوشته هات یه قلب سرخ خورده اصلا روحیه میگیری اونایی که تازه نظر هم میدن که دیگه انگار یه گلاس..... خورده باشی

بیا از امروز خنثی نباشیم میخونی خوب یه حرکتی از خودت نشون بده که آدم بفهمه کسی که این مطالبمو میخونه اولا فارسی رو خوب میفهمه دوم نیلی کارش درسته آخه مثلا یه متن رو 50نفر میخونن یه نفر یه قلب میزاره؟

❤اهل دل و با معرفت

🖤اهل دل و با معرفتی که زیاد حال نکرده.

دوستتون میدارم اندازه تمام موهام هرچند کچل شدم از دست این روزگار.... 😜

روحی روانیمنو لایکلایککچلزندگی
امیر هستم. . تعمیرکار خودرو و امدادگر برتر اصفهان با 25سال تجربه و دارای مدرک تخصصی تعمیر خودرو از لندن. امداد خودرو و تعمیرات سیار خودرو حرفه اصلی من است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید