ویرگول
ورودثبت نام
امیر اسلامی | Amir Eslami
امیر اسلامی | Amir Eslami
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

مسیر اداری فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب

از آنجایی که فکر می‌کردم مسیر اداری فارغ التحصیلی باید هفت خان رستم باشه از قبل تصمیم گرفتم همچین مطلبی روی ویرگول منتشر کنم، اما حقیقا اصلا سخت نیست اگر مثل من بد شانسی نیارید!

اول از همه و قبل از مراجعه به دانشگاه لازمه حتما از طریق سامانه قدیم (enroll/newenroll) نسبت به ثبت درخواست تسویه حساب اینترنتی در بخش مالی سامانه اقدام کنید.

ورود سایت انرول
ورود سایت انرول

در بخش سامانه مالی انرول تمامی مراحلی که در حال انجام هست به شما نمایش داده میشه

سامانه مالی سایت انرول
سامانه مالی سایت انرول

توجه کنید که پس از ثبت درخواست اول همان روز به کارشناس آموزش گروه خودتون (پشت زمین چمن مصنوعی) مراجعه کنید تا گردش کار اداری شما شکل بگیره!

زمان مراجعه مدارک تصویر زیر حتما همراهتون باشه، مخصوصا فیش های واریزی بانکی...

برگه چسبیده شده در واحد آموزش دانشکده فنی و مهندسی تهران جنوب
برگه چسبیده شده در واحد آموزش دانشکده فنی و مهندسی تهران جنوب


تمامی مراحل گردش کار به صورت آنلاین از طریق قسمت مالی انرول قابل پیگیری هست و توجه کنید کاملا به ترتیب انجام میشه، مرحله یک تا نه من کمتر از یک ساعت انجام شد (شاید خوش شانس هم بودم) اما یک اتفاق عجیب تر افتاد...

بعد از مراجعه به بخش مالی دانشکده برای تایید تسویه حساب به من گفتن هزینه پرداخت شده پروژه شما صفر ثبت شده (به علت مهاجرت داده های سامانه های قدیم و آموزشیار) و این مغایرت کار منو بد جوری عقب انداخته،

شاید راحت ترین کار در این زمان دادو بیداد کردنو اعصاب همه رو خورد کردنه اما اگر حقیقتش رو بخواید بدونید خود پرسنل دانشگاه هم از آموزشیار شاکین و مطمئن باشید با اعتراض به این افراد کاری درست نمیشه،

خلاصه اگر کسی به چنین مشکلی برخورد اول از همه باید مراجعه کنید به کارشناس گروه (آموزش) و بعد به مدیر گروه برای ارسال نامه کتبی به معاون آموزشی دانشکده، در مرحله بعد از حوزه ریاست پیگیر امضای نامه بشید تا برسه به ایرانشهر، ایرانشهر بعد از مراجعه به معاونت آموزشی دانشگاه تهران جنوب کار شما در گردش و ارسال نامه به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد میوفته...

در تمامی این مراحل حتما حتما حتما پس ذهنتون داشته باشید که پرسنل دانشگاه اصلا دوست ندارند من و شما رو تو این اوضای کرونایی ببینند پس مطئمن باشید در سریع ترین حالت ممکن کار ما رو انجام میدن!

(این متن پس از تعیین تکلیف به روز می شود)

تهران جنوبآموزشیارفارغ التحصیلیدانشگاه آزاددانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید