ویرگول
ورودثبت نام
ابراهیم کاظمی‌مقدم
ابراهیم کاظمی‌مقدم
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

امام جمعه همایونی(طنز)

 مبادا به مال شاهنشاه دل ببندید که این رو خدا بهش داده!
مبادا به مال شاهنشاه دل ببندید که این رو خدا بهش داده!


اعوذ باهورا مزدا من اهریمن پلید
به نام یزدان پاک
برادران و خواهران! خودم و شما را به پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک دعوت میکنم...
اما بعد
در خطبه ی اول باید مسائل اخلاقی بیان کنیم،
همان طور که میدانید چشم داشتن به مال و منال دنیا بسیار کار بدیست... پس چرا چرا به مال و منال دنیا خودتون رو سرگرم میکنید؟ این حکومتی که داریم، این شاهنشاه آریامهر هموطن شماست، برادر شماست! چرا به جایگاهش چشم طمع میدوزید؟ آیا این درسته؟ مال و ثروت دنیا کورتان کرده! آی مراقب باشید که جهنم در کمین من و شماست. مبادا به مال شاهنشاه دل ببندید که این رو خدا بهش داده! میخواست میگرفت میداد به شما! شما لابد جنبه نداشتی که بهت نداده! نه ول کن منو بیینم حرف حساب اینا چیه؟ شاهنشاهو تنها گیر آوردی؟
مجری جلسه: آقا صلوات بفرستید!
___
در خطبه ی دوم باید به مسائل سیاسی بپردازیم.
دیشب که تقویم رو نگاه میکردم، دیدم سالروز ازدواج آبرومندانه ی بحرینه! عجب روز پر برکتی! اصلا با جدا شدن این بخش از کشور، مملکت ما اباد شد!
حالا شنیدم که یک عده اعتراض کردند به عروس کردن استان فارس! من تعجب میکنم که این ها نشنیدند که زرتشت گفته ازدواج سنت من است؟ مگه به تصمیم شاهنشاه شک دارید؟ وای بر شما... اف بر شما...
من تقاضا دارم اگر کسی دفاعیه ای منطقی از این اعتراض داره بلند شه بیاد اینجا، کنار من بایسته و بگه! چرا ماجرا رو میبرید سمت رسانه های بیگانه!
آباریکلا جوان... بیا جلو! بیا نترس! سرباز جان اون جوان اونجا بلند شده خودش داره میاد بگیرید ببرید ملعون رو ناخدناشو بکشید تا دیگه هوس نکنه اعتراض کنه...
والا بریم تو محراب نماز رو بخوانیم که دیر شد

پهلوینماز جمعهشاهنشاههمایونیطنز
یه بدخط که مجبوره برای نوشتن تایپ کنه...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید