ویرگول
ورودثبت نام
emqn sabani
emqn sabani
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

معمايِ فرازمینی خاکستری ها – دستکاری ژنتیکی، تولید انسان های جهش یافته با اهداف خاص

و اما به راستی چه داستانی در مورد خاکستری هاست که ما نمی دانیم.

داستانهاي زيادي درباره خاکستريهايي که آدمها رو به فضاپيماي خودشون برده اند وجود داره داستانهايي از آبستني با آلات تلقيحي و به وجود آمدن بچه هاي دورگه بوده ، که اين جنينها از بدن مادر جدا شده اند.

تا در فضاپيما رشد کنند و بزرگ بشن در بعضي موارد حتي گزارش شده که اين افراد دوباره به فضاپيما برگردانده شده اند و تونسته اند اين فرزندان دورگه رو ببينند .

گزارشی از یکی از ربوده شده توسط این موجودات فرازمینی

از DNA من استفاده شده اينها ميخواستند بچه هاي دورگه اي رو از تخمک من و اسپرم ديگري با ترکيب DNA و اسپرم خودشون توليد کنند . من با جنين غريبه باردار شدم و اونها اين جنين رو به مدت چند ماه در بدن من نگه داشتند .

بعد من رو دوباره به فضاپيما برگرداندند و جنين رو خارج کردند براي من خيلي ترسناک بود خيلي وحشت آور بود .(طبق گذارش یک ربوده شده به نام کيم کارلزبرگ)

اتفاق عجیب که برای روبوده شده افتاد چه بود؟

بيش از حد لزوم شهادت افرادي بسيار زيادي در دست هست که کاملاً اين موجودات رو به خاطر ميارند و يادشون هست که اونها رو با خودشون برده اند بله من فکر مي کنم که خاکستريها کاملاً روشن عمل مي کنند.

اما سوال اينجاست که اينها اهل کجا هستند؟

ما وقتي درباره اين غريبه هاي خاکستري صحبت مي کنيم ، که سر بزرگي دارند با جثه هايي کوچک ، اين سوال پيش مياد که چرا فقط اين غريبه ها دائماً مطرح هستند؟ به عنوان يک دانشمند شما هميشه بايد دو طرف قضيه رو ببينيد تا درباره هر دو وجه ماجرا فکر کنيد.

يکي اين هست که چرا ما اونها رو به اين شکل مطرح ميکنيم برای خواندن به این لینک مراجعه کنید.

معمای فرازمینی خاکستریتکان دهندهفضایی هافضا و زمانادم فضایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید