ویرگول
ورودثبت نام
سرزمین پادکست های انگلیسی
سرزمین پادکست های انگلیسی
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

آموزش زبان انگلیسی با تکنیکی فوق العاده!

چگونه انگلیسی یاد بگیریم؟

رایج ترین و متداول ترین سؤالی که هر کسی قصد آموزش جامع زبان انگلیسی دارد همین سوال است که: "چطور انگلیسی یاد بگیرم؟" . در حالی که بخش های بسیار زیادی در خود دارد، اما من روشی را با شما به اشتراک می‌گذارم که معتقدم یک زبان باید به این شکل آموخته شود.

این چیزی است که به نظر من موثرترین و طبیعی ترین راه است. و به نظر من اینطوری باید هر زبانی را یاد گرفت و به آن مسلط شد چون این راه به من کمک کرد تا بعد از سال ها بیهوده گذراندن دوره های آموزشی و تلاش برای مسلط شدن به زبان انگلیسی در نهایت در دهه بیستم مسلط شوم.


حتی اگر مبتدی نیستید، باز هم پیشنهاد می‌کنم که این روش را امتحان کنید، مخصوصاً اگر گیر کرده‌اید، زیرا همین تغییر کاری که انجام می‌دهید به شما کمک می‌کند.

این رویکردی است که من در پیش گرفتم و همه چیز را برای من تغییر داد و همچنین طبیعی ترین است چون ما زبان اول خود را اینگونه یاد گرفتیم.


روش آموزش زبان انگلیسی من چیه؟

خب، من همیشه پیشنهاد می کنم با گوش دادن شروع کنید.

برای مبتدیان من می گویم که باید با تماشای ساده ترین فیلم ها شروع کنید. آنهایی که یک چیز را به شما نشان می دهند و نام آن را می گویند. بعد آنهایی که در آن سوالات ساده ای مانند "اسم شما چیست؟" می پرسند و به شما می گویند که چگونه پاسخ دهید. و سپس به تدریج به سمت چیزهای پیچیده تر می روید.


بسیار شبیه به یادگیری زبان کودکان خواهد بود. آنها زیاد گوش می دهند. در واقع آنها فقط یک سال گوش می دهند، می دهند یا می گیرند، و تنها پس از آن شروع به صحبت می کنند. آنها به صحبت های والدین خود گوش می دهند و چیزهایی را برای آنها توضیح می دهند. و اینطوری زبان را می گیرند.


از آنجایی که ما بچه نیستیم و بزرگسالی هم نیست که چیزها را برای ما توضیح دهد، کلمات و هر چیز دیگر را در گوگل جستجو می کنیم. بله، خودآموزی اما باور کنید ارزشش را دارد. این روش مطمئناً به شما کمک میکند شک نکنید.


یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود مهرات شنیداری انگلیسی ، تماشا و گوش دادن به چیزی به زبان انگلیسی است که به زبان مادری خود زیاد تماشا کرده‌ای. مثل بعضی از برنامه های تلویزیونی.


به عنوان مثال، سریال"frienfds". اکثر افرادی که می شناسم آن را به صورت تکراری تماشا کرده اند. یا هر چیزی را که دوست دارید و قبلا تماشا کرده اید و می دانید راجع به چیست و همچنین برای تماشای آن علاقه دارید. زیرا شما از قبل می دانید که در مورد چیست و می توانید معنای کلمات را بفهمید.

  • اول با زیرنویس ببینید بعد بدون زیرنویس. و دوباره، آن را در تکرار تماشا کنید زیرا تکرار کلید یادگیری است.
  • سپس به سراغ صحبت کردن می رویم. حرف من را یادتان باشد اگر ساعت های کافی را صرف کار کردن بر روی گوش دادن مکالمات انگلیسی کنید، خیلی راحت تر میتوانید صحبت کنید. به طور طبیعی خواهید توانست از پس مکالمات بربیایید

تکنیک سایه روش فوق العاده کاربردی؟

سایه ، کپی کردن و تکرار است.

تکرار کردن و لب زدن شما را به همه چیز خواهد رساند.

  • باید با تکرار ساده شروع کنید .
  • بعد از سخنرانان بومی تکرار کنید.
  • با چند جمله ساده شروع کنید، و سپس به سراغ مکالمات پیچیده تر بروید، اما مطمئن شوید که کار درست را تکرار می کنید.
  • زیرنویس را برای شروع روشن کنید. زیرا اغلب اوقات یا کلماتی را که نمی‌توانیم تشخیص دهیم نادیده میگیریم یا چیزی کاملاً متفاوت می‌گوییم.

اما اگر به طور کامل روی گوش دادن خود کار کرده اید، این مشکلی ندارد. بعد شروع به سایه کنید. سایه زدن بیشتر در مورد تمرکز بر دقت است. تکرار همه چیز دقیقاً همانطور که شخص دیگری می گوید، از جمله تاکید بر کلمات و لحن در کلمات و جملات.


این همچنین به شما این فرصت را می دهد که عبارات، اصطلاحات، جملات و حتی دستور زبان انگلیسی را به طور طبیعی مرور کنید. من همچنین کار بر روی تلفظ شما را به این مرحله اضافه می کنم. بله، فورا اگر بخواهید البته اما این برای شما بسیار مفید خواهد بود.

اگر همان ابتدای کار کلمات و عبارات مثب شخص مورد نظر تکرار کنید تلفظ شما هم قوی خواهد شد.


سعی کردم توی این مطلب کوتاه اما کاربردی یک تکنیک کاربردی در اختیار شما بگذارم. امیدوارم مفید بوده باشه و منتظر نظراتتون هستم.

منبع: www.epodland.com


آموزش زبان انگلیسییادگیری انگلیسیآموزش انگلیسی رایگانآموزش زبان انگلیسی سریعزبان انگلیسی
آموزش مکالمه زبان انگلیسی به روش خود آموز برای اولین بار در ایران با پادکست های آموزش انگلیسی معتبر دنیا از مبتدی تا پیشرفته- آموزش گرامر انگلیسی به شکل کاملا رایگان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید