ویرگول
ورودثبت نام
epsi1on
epsi1on
خواندن ۲ دقیقه·۲۱ روز پیش

تجربه‌ی درخواست اینترنت فیبرنوری ایرانسل (در کرج)

یک مدت پیش به دنبال سرویس دهنده فیبر نوری بودم که برای منزل در کرج اینترنت فیبر نوری بگیرم. سایتی به آدرس iranfttx.ir پیدا کردم که تحت نظارت سازمان تنظیم مقررات رادیویی هست و به شما این قابلیت رو میده که از روی نقشه ببینید که آیا محل زندگی شما تحت پوشش "طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها" هست یا خیر، و اگر هست از کدوم سرویس دهنده میتونید سرویس بگیرید.

طرح ملی فیبر نوری!
طرح ملی فیبر نوری!


ما هم رفتیم در سایت iranfttx.ir و از قسمت مربوطه به نقشه محل زندگی خودمون رو دیدم و متوجه شدم تحت پوشش ایرانسل هست!

پوشش فیبر نوری سایت
پوشش فیبر نوری سایت


بسیار خوشحال و خورسند رفتیم به سایت ایرانسل برای ثبت نام و دریافت اینترنت فیبر نوری. دیدم توی سایت ایرانسل هم زده دقیقا محل زندگی ما تحت پوشش هست:

فیبر نوری ایرانسل
فیبر نوری ایرانسل



خونه ما توی یکی از این دایره های آبی هست!
خونه ما توی یکی از این دایره های آبی هست!

بعد خواستم برم توی سایت که برای خرید فیبر نوری ثبت نام کنم که پیغامی عجیب گرفتیم:

خطای ثبت نام در سایت ایرانسل
خطای ثبت نام در سایت ایرانسل


عه؟ مگه میشه؟ با پشتیانی ایرانسل تماس گرفتم و پشتیبان محترم طبق معمول با گفتن حرفهای بی‌ربط این ایراد رو بی اهمیت جلوه داد یا خواست توجیه کنه. دوباره رفتم به سایت و چند تا کد پستی دیگه که برای دوستان در کرج بود رو هم امتحان کردم و باز هم همین پیغام دریافت کردم، ظاهرا اصلا توی کرج نمیشه اینترنت فیبر نوری ایرانسل رو ثبت نام کرد!!! گفتم بزار بریم سازمان تنظیم مقررات شکایت کنیم، از داخل سایت سازمان تنظیم مقررات رفتم و یک شکایت ثبت کردم:

شکایت در سایت سایزمان تنظیم مقررات
شکایت در سایت سایزمان تنظیم مقررات


چند روز بعد فردی با موبایلم تماس گرفت و مکالمه‌ای مشابه این اتفاق افتاد:

  • آقای فلانی؟
  • من: بله، بفرمایید...
  • آقا ما پیگیری کردیم، ظاهرا بخاطر مجوز حفاری به اینا اجازه نمیدن که توی کرج سرویس بدن.
  • من: یعنی این شرکت توی کل کرج سرویس نمیده؟
  • بله!
  • من: ممنون، شما از طرف سازمان تنظیم مقررات تماس میگیرید یا از طرف ایرانسل؟
  • ممم، از ایرانسل!

بعد از چند دقیقه رفتم توی سایت سازمان تنظیم مقررات جایی که شکایت کرده بودم، و دیدم اون دوستمون که تماس گرفته بود توی اونجا هم پیغام گذاشته و یجورایی سعی کرده سر و ته قائله رو ببنده!

جواب ایرانسل
جواب ایرانسل


منم یک‌کم بهم بر خورد، گفتم بزار شکایت رو ادامه بدم:

ادامه‌ی شکایت
ادامه‌ی شکایت

و بعد سازمان جواب داد که:

جوابیه سازمان
جوابیه سازمان

همونطور که در عکس مشخصه، سازمان به ایرانسل هشدار داد که بیا تکلیف رو روشن کن وگرنه جریمه در انتظارت هست...



و الان بعد از گذشت ۳ ماه هنوز ایرانسل هیچ جوابی نداده! انگار ایرانسل اصلا سازمان تنظیم مقررات رو حساب نمیکنه...

گردن یک شرکتی که کلفت باشه همین هم میشه. پروژه‌ی دولتی میگیره، نون کارکنانش رو از جیب مردم ( از دولت) برمیداره، ولی به کسی جواب پس نمیده ...

فیبر نوریتنظیم مقرراتسازمان تنظیمایرانسلاینترنت
ذره‌ای کوچک در هستی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید