ویرگول
ورودثبت نام
miroslov
miroslov
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

اولین پست: چالش بیو :)

سلام! چه خبرا؟ خوبین؟ منم از آشناییتون خوشحالم!/مخصوصا اونایی قبلا باهاتون آشنا بودم?/ خب خیلی حرف نزنم دیگه! ادامه ...



۱- پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه: نمی‌تونم بگم :/ (فکر بدی نکنیدا!!! چیز بدی نیس :/)
۲- اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم: نمی‌دونم، شاید به چیزی دست نمی‌زدم!
۳- اگه یه رایحه بودم: بوی عطرش :)
۴- اگه یه شیء بودم: عموی شهید مامانم یه شعر داشته: "ای کاش شمع بودم، می‌سوختم، در دامن عطر علی بو می‌گرفتم!" :) یا شاید کاتانای یه سامورایی خوب! یا شاید گل سر "او"
۵- اگه یه رنگ بودم: زرشکی یا سبز یشمی همینا!
۶- اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم: کنترل احساسات بعضیا! /باور کنید واسه مقاصد خوب استفاده می‌کردم :/ ?
۷- اگه یه ژانر بودم: چمیدونم! ضد قهرمانی، ابر قهرمانی ... پیکی بلایندرزی چیزی!
۸- اگه یه نوع قهوه بودم: قهوه نه ولی دلستر یا نوشابه بد نیست!
۹- اگه یه حس بودم: عشق (ضمیر خوبم: نکشی مارو :/)
۱۰- اگه یه مکان بودم: یه جای دنج توی یه کوهی، دشتی چیزی!
۱۱- اگه یه چیز تو طبیعت بودم: یه درخت که مخصوص بالا رفتن باشه!?
۱۲- از چی متنفرم: نمک‌نشناسی، غرور
۱۲- چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم: نظری ندارم!
۱۳- تو چه کاری استعداد دارم: نمی‌دونم!
۱۴- چی منو از دپرس بودن نجات میده: حرف زدن با خودم، فکر کردن به بعضی چیزا
۱۵- طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم: تقریبا چند ماهی! آهنگ ضیافت ناصر عبداللهی واسه بازی MLBB! ://
۱۶- کاراکتر انیمه مورد علاقم: تارو! تو فوتبالیستا :/
۱۷- چیزایی که دوسشون دارم: ماه یکیشه!

مثل این :)
مثل این :)




امیدوارم پست‌های دلخوشی خوب جلو بره! شاد و خوش و سلامت باشید ایشالا! یا علی!

چالش بیوددپولاندر احولات وی
یه نیم تجربه ناقص تو کامپیوتر، یه بی تجربگی ناقص تو همه چی + یه خودنویس بی‌جوهر ... ارادتیانو، میر!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید