ویرگول
ورودثبت نام
ERF w1600
ERF w1600
خواندن ۸ دقیقه·۴ سال پیش

آسان تر شدن روزایی کرونایی با گوشی های هوشمند

#روایتگر باش

به آرامش درون که برسی همه چیز ممکن خواهد شد?☕

تو روزهای که درگیر کرونا ویروس هستیم چه راه هایی رو به هم پیشنهاد میدیم؟

برای سلامتی خودمون چه کارهایی انجام بدیم تو این روزها؟

????

اولا که خودم کاربر گوشی های سامسونگ هستم و اینکه خدا رو شکر میکنم که سلیقه ی خوبی داشتم تو انتخاب مدل و برند گوشی ،خوشبختانه من یکی از کاربرهای سامسونگ هستم به خاطر ویژه گی های منحصر به فردی که گوشی های سامسونگ داره باعث شده که انتخاب کنم این برند رو .خیلی دوست دارم که یه چالش بزرگی راه بیفته که ببین توی دنیا چند چه تعداد طرفدار گوشی های هوشمند سامسونگ و گجت های خاصش هستن? امیدوارم که همچین چالش نظرسنجی ای راه بیفته .

من میخوام راجع به هر سه تا موضوع که قراره روایتی داشته باشیم ازشون براتون صحبت کنم .?

موضوع اول(سلامتی)

گذشته‌ از مسائل مربوط به ویروس کووید ۱۹ و موضوع قرنطینه و دورکاری، براساس اطلاعات منتشرشده‌ی سازمان جهانی بهداشت، از هر ۴ بزرگسال یک نفر تحرک فیزیکی کافی ندارد و بیش‌ از ۸۰ درصد جمعیت نوجوان جهان از کمبود تحرک فیزیکی رنج می‌برند؛ البته این آمار برای سال ۲۰۱۸ است و شرایط خانه‌نشینی در سال جاری میلادی قطعا آمارها را به‌طرز عجیبی جابه‌جا خواهد کرد. همچنین، ناگفته نماند که تحرک فیزیکی معقوله‌ای جدا از ورزش است و تعاریف خاص خود را دارد. در زمینه‌ی آمارهای داخلی نیز اوضاع تحرک فیزیکی و تحرک ورزشی در کشور ما بسیار نگران‌کننده است و تخمین زده می‌شود که میزان آن یک‌پنجم کشورهای پیشرفته است،این آمار یکم نگران کننده ست واقعا ?

برای داشتن بدن سالم به توصیه‌ی متخصصان باید در هفته ۱۵۰ دقیقه ورزش‌های سبک انجام بدیم و اگر ورزش‌های سخت را درنظر بگیریم، می‌توانید این زمان را تا ۷۵ دقیقه در هفته کاهش بدیم. برای دستیابی به نتیجه‌ی بهتر، باید این زمان در طول هفته پخش شود و علاوه‌بر فعالیت ورزشی، باید حتما یک برنامه‌ی غذایی مناسب نیز تهیه کنید تا مواد مغذی موردنیاز بدن را تأمین کند.تو این روزایی که این ویروس هنوز تموم نشده اکثر مجموعه های ورزشی اجازه فعالیت ندارند .برای اینکه از ورزش کردن جا نمونیم با این شرایط کنونی میتونیم توی خونه ورزش و نرمش های حرفه ای رو انجام بدیم

پس خداروشکر که گوشی های هوشمند رو داریم

خب اپلیکیشن اول که مربوط به کمپانی Adidas هستش که :

بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه، اپلیکیشن Adidas Training by Runtastic است که شرکت آدیداس، دیگر برند نام‌آشنای دنیای محصولات ورزشی، طراحی و عرضه کرده است. شعار این اپلیکیشن ورزش کوتاه و فوری روزانه است تا سطح انرژی برای طول روز به میزان زیادی افزایش یابد و با مداومت در انجام طولانی‌مدت تمرینات، کاربر را به تناسب اندام مدنظر برساند

هم محصولات جدید خودشون رو بهتون معرفی میکنه هم برنامه ی ورزشی دراختیارتون میذاره که ورزش کردنتون بی هدف نباشه و یه نتیجه ی خوبی رو بتونید روی بدن خودتون داشته باشید

یکی از ویژه گی های اساسی این اپلیکیشن

ازجمله می‌توان به امکان شخصی‌سازی تمرینات باتوجه‌به نیاز اشاره کرد. این اپلیکیشن در بخشی از تمرینات خود برنامه‌های ورزشی ۷ دقیقه‌ای طراحی کرده است تا به شعار خود وفادار بماند. تمام این تمرینات ۷ دقیقه‌ای بدون نیاز به تجهیزات خاص ورزشی قابل انجام هستند و کاربر فقط باید ۷ دقیقه زمان برای ورزش روزانه اختصاص بده. تمرینات در این اپلیکیشن با تمرکز بر اهداف خاصی تعریف شدن، برای مثال، اگر فردی قصد داشته باشد وزن کم کند، می‌تواند از بین برنامه‌های ارائه‌شده، برنامه‌های کاهش وزرن را مدنظر قرار دهد یا اگر فردی تمایل داشته باشد می‌تواند از برنامه‌های تمرینی ماهیچه‌سازی یا فیتنس برای فرم‌دهی به ماهیچه‌های خود استفاده کند.

پس بحث سلامتی رو هم دیدید که به راحتی میتونیم بهش اهمیت بده حتی اگه کرونا ویروس هم تمام نشده باشه پس باید قدر دان شرکت های بزرگی مثل سامسونگ باشیم که باعث شده ما سرگرمی های مختلفی داشته یا بتونیم درامدزایی کنیم به عنوان مثال شما اگه عکاسی رو انتخاب کرده باشید به عنوان شغل دوم و حتی اگه شما آماتور باشید با استفاده از گوشی های سامسونگ میتونید خیلی حرفه ای باشید چرا حرفه ای؟

برای من مهمه که کیفیت تصویر تلفن هوشمندم بالا باشه و اگه اینطور باشه ذوق بیشتری دارم برای ادیت کردن عکس ها یا فیلم ها .

با سری گلگسی نوت سامسونگ هم میشه درامد زایی کرد.چجوری؟ شما اگه رشته ی طراحی دکوراسیون و یا مهندسی عمران تحصیل کرده باشید سری نوت سامسونگ بهترین گزینه س چون میتونید کارای مربوط به زمینه ی کاری خودتونو باهاش انجام بدید .

دقت داشته باشید که اگه همین گوشی های هوشمند وجود نداشتند خیلی از راه حل های جلوگیری از ویروس کرونا رو نمیتونستیم اطلاعات خاصی ازشون به دست بیاریم ،شاید بگید اخبار هستش ولی اخبار به صورت کلی اطلاعات در اختیارمون میذاره ولی شما کافیه یه گوشی هوشمند داشته باشید میتونید وارد شبکه های اجتماعی بشید و هم به کاراتون برسید هم اطلاعات کسب کنید . یه مثال براتون بزنم من خودم یه راه حلی رو متوجه شدم ک بهتون میگم خوردن سیاه دانه به همراه عسل و ابلیمو باعث جلوگیری از این ویروس میشه .این موضوع رو با استفاده از گوشی همراه و دنیای مجازی بدست اوردم .

علاوه بر بحث سلامتی دوس دارم راجع به بحث چه امکاناتی دوس داریم به گوشی های هوشمندمون اضافه بشه صحبت کنم و اینکه دو سه نکته بگم خدمتتون ??

یکی از ویژه گی هایی که دوس دارم به گوشی هوشمند که در دست همه کاربران محترم وجود داره و اکثرا دوس داریم بهش اضافه بشه

۱:کنترل عملکرد گوشی از طریق ذهن

خیلی خفنه نه؟ فک کن با یک نگاه کردن گوشی متوجه بشه که شما الان احتیاج به استفاده از دوربین گوشی رو دارید. راستی از پرچم دار سامسونگ اطلاعی دارید؟ اووووف نگم براتون

گلگسی نوت ۲۰ ?

گلگسی نوت ۲۰ الترا ? دوتا پرچمدار تمام عیار سامسونگ فک کنید از طریق ذهن ازش بخوای دوربین رو فعال کنه بعد اون دوربین اوف فقط میطلبه که سلفی بگیری و عکاسی کنی ☺.

راستی اگه بیرون از محیط منزل هستید و دارید این روایت رو میخونید ماسک رو فراموش نکنید

گزینه ی دوم

۲:خداحافظی با تمام شدن شارژ گوشی

خواهش میکنم و درخواست دارم که این کار رو انجام بدن برامون که راحت شیم واقعا

۳:عوض شدن رنگ گوشی.

فک کنم اکثرا تو اپلیکیشن اینستاگرام کلیپ هایی رو دیده باشیم این سبکی.من یه کلیپی دیدم که با یک تکنولوژی خاص ماشین لامبورگینی اونتادور رو با استفاده از یک ریموت رنگ های بدنش رو عوض میکردن که احتمالا دیدید .کاش گوشی های همراه هم میشد رنگاشو عوض کرد.

این سه مورد رو دوست داریم که در اینده به گوشی های همراه اضافه بشه

یه نکته ای رو میگم که احتمالا بهش برخوردیم اولا که جلوی قاچاق گوشی همراه گرفته بشه و اینکه کاربری که گوشی رو میخره انتظار داره وسایل اصلی گوشی داخل گوشی باشه البته این حرف من راجع به یه برند دیگه س که نام نمیبرم ولی از کاربرانی که خریدند شنیدم حداقل از ۱۰ کاربر محترم شنیدم که گوشی رو خریداری کردند و اینکه شارژر اصلی خود گوشی داخل جعبه وجود نداشته .امیدوارم سازنده ها جعبه های گوشی رو جوری طراحی کنند که به راحتی هر کسی نتونه به داخل جعبه گوشی دسترسی داشته باشند که بخوان افراد سودجو وسایل اصلی گوشی رو بردارند .شاید بگید امکانش نیس .فرض کنید به صورت اینترنتی خریداری کنید ،جوری باشه که جعبه گوشی طوری طراحی بشه که فقط خود خریدار بتونه دسترسی به داخل گوشی دسترسی پیدا کنه .فک کنید یه جعبه رمزدار طراحی کنید که فقط خود خریدار بتونه دسترسی پیدا کنه به داخل جعبه.

اوقات فراغت هم جز موضوعات روایتگر بود

خدمتتون عرض کنم که من چون به کار عکاسی علاقه دارم با برنامه های خاصی کار میکنم یکی از برنامه هایی که کار کردن باهاش خیلی راحته و میتونید توی گوشی هوشمند خودتون داشته باشید برنامه ی picsart هستش که میتونید به راحتی جلوه ی خاصی به عکس های عزیزانتون بدید .و کلی اپلیکیشن خاص دیگه .

این روزها اکثر برنامه‌ها هم اندرویدی هستند و هم برای iOS عرضه می‌شوند، اما می‌توان گفت جالب‌ترین برنامه‌های اندرویدی ویژه همین سیستم عامل هستند، زیرا دقیقا می‌توانند کاری کنند که اپل به کاربرانش امکان انجام آنرا نمی‌دهد.

این برنامه‌ها حسابی حسادت دوستان آیفون دارتان را برمی‌انگیزند خیلی خوبه نه؟ ??

۱؛یکی از برنامه‌های جالب گوگل Sky Map است، برنامه‌ای که به کاربرانی که می‌خواهند بیشتر درباره ستاره‌ها بدانند کمک می‌کند و اطلاعاتی از آنها در اختیارشان قرار می‌دهد

۲؛Link Bubble Browser در واقع یک برنامه ذخیره زمان است. اینطور است که اگر روی لینکی کلیک کنید برنامه در پس زمینه آن لینک را برای شما لود می‌کند و در این حین می‌توانید به کارهای دیگرتان برسید. در ضمن با ضربه زدن روی حباب می‌توانید از روند لود شدن مطلع بشیم .

۳؛اپلیکیشن تاچستان

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده و جذاب برای کودکان که قابلیت نصب بر روی انواع گوشی‌های موبایل یا تبلت‌های دانش‌آموزی را دارد، تاچستان است. تاچستان یک‌نوع اپلیکیشن‌ اندرویدی موبایل است که دارای داستان‌های کودکانه و ترانه‌های شاد و زیبا به‌همراه شخصیت‌های مورد علاقه کودکان است. این اپ سرگرم‌کننده، ضمن اینکه قابلیت قصه‌گویی برای کودکان را دارد، نحوه صحیح برخی رفتارها را نیز به آنها آموزش داده و کودک را برای تقویت این رفتارها، تشویق می‌کند. دیگر ویژگی اپ تاچستان، بازی‌های جذاب و آموزنده به‌همراه موزیک‌های شاد و ساده است که کودک می‌تواند در هنگام بازی، آنها را به راحتی حفظ کند.

اپلیکیشن های زیادی وجود دارند امیدوارم که همتون بهترین گوشی های همراه رو داشته باشید من که خودم گوشیم گلگسی سامسونگ A72016 هستش البته گوشی خیلی خوبیه دوس دارم گوشیمو عوض کنم ولی با شرایط اقتصادی امکانش نیس☺

بهترینارو براتون میخوام چون لیاقت مردم ایران خیلی بالاست .

دل همتون شاد ??

راستی من کار عکاسی بلدم و برای شاد کردن دل هموطنان خودم حاضرم شات رایگان ازشون بگیرم و خوشحالشون کنم.ایدی تلگرام من wmotors@ .

باتشکر از عوامل محترم کمپانی سامسونگ ??

پرچمدار سامسونگانتظار کاربران از گوشی خودعکاسی رایگانمعرفی اپلیکیشن سرگرم کنندهایرانروایتگرباش
عاشق عکاسی و تیونینگ خودرو و دیریفت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید