ویرگول
ورودثبت نام
عرفان
عرفان
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

تجربه آرامش مدیتیشن با کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان

شاید تا همین یکی دو هفته پیش اگه کسی بهم رنگ آمیزی و نقاشی را برای رسیدن به آرامش پیشنهاد میداد، یقینا توی دلم بهش می خندیدم و حرفش رو جدی نمی گرفتم.

تو دنیای شلوغ و زندگی های پیچیده امروزی، میشه خستگی ناشی از فشارهای روزمره رو در چهره آدما به راحتی حس کرد.

اونهایی که کمی شرایطشون بهتره ، با سرگرمی هایی مثل باشگاه، کلاس موسیقی و ... به خودشون فرصتی میدن تا نفسی تازه کنند.

اما خیلی ها موقعیت باشگاه رفتن و یا شرکت در کلاس های گرون قیمت رو ندارند.

چند وقت پیش که بابت یه موضوعی تو گوگل در حال جستجو بودم، به طور تصادفی به صفحه ای از سایت دیجی کالا هدایت شدم که محصول اون صفحه کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان بود.

کمی تعجب کردم از عنوان و توضیحات کتاب.

کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان؟!


یه کم دیگه جستجو کردم و تو گوگل به سایت هایی رسیدم که نسخه های pdf این کتاب ها را هم عرضه می کنند. مثل سایت الماس دانلود.

این سایت نسخه های pdf با کیفیتی رو با قیمت های خیلی مناسب قرار داده. کنجکاو شدم و یکی از اون کتاب های رنگ آمیزی رو خریدم.


بعد از دانلود کتاب، اون رو در تبلتم باز کردم و سعی کردم طرحی رو رنگ آمیزی کنم. همونطور که در بخشی از الماس دانلود نوشته بود، حقیقتاً تاثیر آرامشی که بواسطه رنگ آمیزی در من به وجود اومده بود تجربه کردم.

شاید اگه تجربش نکرده باشید براتون قابل لمس نباشه. پیشنهاد می کنم برای شروع یکی از طرح های رایگان موجود در اینترنت رو دانلود کنید و سعی کنید رنگ آمیزیش کنید.

دانلود کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان
دانلود کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان


اگه شما هم به حسی که من تجربه کردم رسیدین می تونید نسخه های چاپی کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان رو از کتابفروشی های شهرتون و یا از فروشگاه های های اینترنتی تهیه کنید.

اگر هم مثل من به نقاشی و رنگ آمیزی دیجیتال علاقمند هستید می تونید نسخه های پی دی اف این کتاب ها رو از سایت هایی مثل الماس دانلود تهیه کنید. آدرسش رو هم براتون پایین همین پست میزارم.

https://almasdl.ir/adult-coloring-book/

درضمن بهتره کمی درباره خواص رنگ ها مطالعه کنید و اگر می خواید تصویری رو رنگ آمیزی کنید، به ماجرا به شکل یه روش درمانی نگاه کنید. مثلا اگر در طول شبانه روز بی اشتها هستید و میلی به غذا ندارید، می تونید از رنگ های قرمز و نارنجی استفاده کنید.

رنگ آمیزیکتاب رنگ آمیزی بزرگسالانرنگ آمیزی بزرگسالانکتاب رنگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید