ویرگول
ورودثبت نام
عرفان مرادی
عرفان مرادی
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

ورود من به دنیای حمل‌ونقل و خودروهای سنگین

سلام از وقتی که برای خوندن این مطلب میزارید سپاسگزارم

بنده عرفان مرادی متولد 28 آبان 1373 از دیار کردستان و شهر بیجارم. فرزند آخر یک خانواده 8 نفره هستم. مدرک کاردانی در رشته برق صنعتی از دانشگاه شهید بابایی قزوین دارم و در حال تحصیل در رشته نرم افزار دانشگاه آزاد اسلامشهر هستم.

دوران تحصیلی

سال 1391 در رشته برق صنعتی در دانشگاه شهید بابایی قزوین مشغول به تحصیل شدم. درسال 1394 و در سن 21 سالگی فارغ التحصیل شدم و مثل خیلی از جوونای ایرانی بین دوراهی کار و ادامه تحصیل قرار گرفتم. تصمیم گرفتم با توجه به علاقم یه کاری برای خودم انجام بدم و با توجه معافیت سربازیم بعدا به فکر تحصیل باشم. بعد از کش و قوس‌های زیاد در سال 1397در مقطع کارشناسی و رشته نرم افزار دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل شدم.

وضعیت شغلی

ازهمون اوایل ورود به دانشگاه در سال 1392 به واسطه شغل برادرم که تو کار بازسازی کامیون‌های تصادفی بود. تصمیم گرفتم در کنار تحصیل و انجام کارهای برقی، از روی علاقه یک پیج اینستاگرامی به نام صافکاری مرادی درست کنم و نمونه کارهای قبل و بعد از تصادف که بعضا برای خودم هم جذاب بود رو در اینستاگرام نشربدم. کم‌کم با مرور زمان متوجه شدم که نمونه کارهای برادرم به خاطر تعدادکم محتوا برای پیجی که ساختم کافی نیستند. تصمیم گرفتم با تغییر دادن اسم پیج به تصادف تراک، تصادف های خودروهای سنگین تو ایران رو پوشش بدم. این کار از دید من یک کار فرهنگی بود و راننده‌ها با دیدن این تصاویر، حواسشون رو بیشتر جمع می‌کردند. روزها میگذشت و من با تداوم فعالیتم تونستم مخاطبای زیادی رو جذب کنم. بعد از افزایش دنبال کنندگان پیج تصادف تراک با درخواست رانندگان تصمیم گرفتم با هدف گسترش فعالیتم، اسم پیج رو از تصادف تراک به خبرتراک تغییر بدم. خبرتراک آغاز راه من بود. در خبرتراک کل مسائل روز حمل‌ونقل رو پوشش میدادم. روزها میگذشت و دنبال کنندگان خبرتراک هم زیاد می‌شد. خبرتراک از اینستاگرام به تلگرام هم نفوذ کرد و راه موفقیت رو بیش از پیش در پی گرفت. من تونستم تو حوزه حمل‌ونقل، یکی از قدیمی‌ترین رسانه‌ها داشته باشم. خبرتراک صدای راننده‌هاست، تمام مسائل مرتبط با حمل‌ونقل تو این رسانه بررسی میشه. خبرتراک برای من درآمد هم داشت و گاها شرکت‌ها و فروشگاه ها برای تبلیغات در این رسانه اقدام می‌کردند. سال 1396 من در بازارگاه ترابرنت به عنوان ادمین شبکه‌های اجتماعی، مشغول به کار شدم. بازارگاه ترابرنت همون اسنپ خودمونه، البته با این تفاوت که تو زمینه حمل بار فعالیت می‌کنه. در اون مدت همکاریم با ترابرنت من از اسلامشهر تا پردیس می‌رفتم. با بحث دیجیتال مارکتینگ آشنا شدم. بعد از حدود سه ماه و کارنامه موفقی که از خودم به جای گذاشتم. از بازارگاه اوبار پیشنهاد همکاری دریافت کردم و بعد از پایان قراردادم با ترابرنت به شرکت اوبار رفتم. 9 ماه در اوبار بودم و به تجربه من در این مدت اضافه شد. خبرتراک همچنان می درخشید و من تو این مدت با آدم‌های زیادی آشنا شدم و خیلی از دوستان در مدیریت پیج من رو همراهی می‌کردند. سال 97 تا سال 99 سعی کردم درکنار ادامه تحصیل برای خودم یه کسب‌وکار راه بندازم. و کم و بیش موفق هم بودم. درحال حاضر خبرتراک قصه ما دست ادمینه و خودم هم در بازارگاه بارولاین به عنوان کارشناس مارکتینگ مشغول به فعالیت هستم. من هم مثل خیلی‌های دیگه تو سختی بزرگ شدم، از دوران بچگی کار کردم و روی پای خودم بودم. تلاش کردم شکست خوردم. به خاطر خبرتراک پام به دادسرا باز شد. به خاطر مشکلاتی که پیش اومد تو درج مطالب خیلی محدود شدیم. من راننده نبودم ولی ۷ سال با راننده‌ها بزرگ شدم. دردشون فهمیدم، از مشکلاتشون گفتم. صداشون بودم.

سخن پایانی

خیلی‌ها منو ندیدن و اسمم رو شنیدن. این پست گذاشتم تا راننده‌ها و دوستان گلم بیشتر با من آشنا بشن و بدونن منم یکیم مثل خودشون و پیج خودشون خبرتراک، تو این هفت سال به دست شخص مدیریت می‌شده و به هیچ ارگانی وابسته نیست. انشالله به زودی میام جلوی دوربین و خبرتراک رو با مطالب بهتر و بیشتری میبینید.

دمتون گرم خیلی مخلصیم

حمل‌و‌نقلعرفان مرادیخبرتراکمدیرخبرتراکدیجیتال مارکتینگ
بنیان گذار رسانه خبرتراک، علاقه مند و فعال در حوزه حمل‌ونقل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید